המנגל: כך בילו הסלבס בערב ליל הסדר

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*יום שבת בערב, בבר ברוטשילד – נטלי דדון
יושבת עם איש העסקים עמית פרליס הרחובותי. מביני עניין יודעים שיש לאייטם הזה קצת יותר משמעות מעוד ישיבה סתמית בסמי בורקס.

נטלי דדון. צילום מתוך דף האינסטגרם
עמית פרליס . צילום מתוך דף הפייסבוק

*עדי לאון ואשתו מלי לאון חגגו בר מצווה לבנם יהלי וכל החברים של אבא באו להרים יחד באירוע גדול ומושקע במיוחד שנערך באולם האירועים "58" בפתח תקווה.כזכור, במהלך "האח הגדול VIP", נכנס חתן הבר מצווה יחד עם אייל גולן לבית האח לביצוע שיר לכבוד המאורע, מה שהפך לאחד הרגעים המרגשים בעונה. הפעם, גולן הגיע יחד עם בת הזוג, דניאל גרינברג, רגע אחרי שחזרו מצילומים לקליפ משותף ורומנטי (אחרי חמישה חודשי זוגיות בלבד!) לשיר חדש של הזמר וכרגיל נראו מאוהבים. הקהל במקום נהנה מהופעה של גולן וזה בהחלט היה שווה את ההגעה שלהם.

עדי לאון יחד עם אייל גולן ודניאל גרינברג. צילום מתוך דף האינסטגרם

*גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיעה לברך עם חיוך מאוזן לאוזן אחרי הניצחון בבחירות בשבוע שעבר ואנשי התרבות במקום כמו גולןדודו אהרוןליאור נרקיס ומשה פרץ לא הסתירו את שמחתם לאור החלטת העם.

*בלי שנרגיש,ככה בתחילת השבוע התעופף לו חבר המועצה רועי שרעבי לטורקיה ואם נדייק יותר אז לאיסטנבול. אל תדאגו את סדר פסח הוא כבר עשה בארץ.

רועי שרעבי באיסטנבול

*ואם ליל סדר עסקינן: אייל גולן חגג, יחד עם בת הזוג דניאל גרינברג, בביתה של אמא רונית, שגם אחראית על רוב הבישולים. מי שעוד עזרו במטבח הן מאיה גולן, אחותו של אייל והנשואה הטרייה, וכמובן דניאל עצמה. והשנה הוזמנה לסדר אורחת מיוחדת…נסרין קדרי. גם דדי חנדלי מנהל משרד ההפקות היה נוכח .שיא הערב היה בזמן שירת הפיוט של ההגדה "אחד מי יודע" שגולן נכנס לזה בשיא המרץ כפי שרק הוא מסוגל.

*חג החירות הבא אלינו לטובה גרם לאביבית בר זוהר לחשוף את הצד הנדיב שלה: את ארוחת ליל הסדר שנערכה אתמול (שישי) היא קיימה בדירתה בת"א  עם בני משפחתה ועם חייל בודד מקולומביה. אך בר זוהר אינה מסתפקת בזה; כוכבת הריאליטי גם רכשה לפני החג עשרה תלושים בסך 500 שקלים כל אחד לטובת משפחות נזקקות. למימוש מטרה זו פנתה האישה, התוספות והסטוריז הבלתי נגמרים לעוקביה ברשתות,וביקשה מכל מי שנזקק לתלושים לארוחת החג לפנות אליה בפרטי. לפחות חלק מהמתן יהיה בסתר.

אביבית בר זוהר גם אירחה וגם מסרה תלושים לחג . צילום מתוך דף האינסטגרם

*אפרופו בר זוהר: מאור אדרי חגג יום הולדת שלושים במסיבת הפתעה בבר בהרצליה,
יחד עם בת הזוג נאור פוני ושלל חברים
מהביצה, בהם משה פרץ, מוקי, ליאור נרקיס,
,עידן יניב, סטפן לגר, שקד קוממי ואת עיר התרבות והמדע ייצגה בכבוד אביבית בר זוהר.

*עוד אייטם אחרון על האישה, המחשוף, הטיפים באינסטגרם והפה הגדול – אביבית בר זוהר.
מצד שני: הבן של,  ראש הממשלה בנימין נתניהו. המצייץ  – יאיר נתניהו, שהגיע עם בת הזוג סטפני חזניוק.ובאותו שולחן המנחה והמגיש – שרון גל. גם אורחי מסעדת "קוואטרו" בתל אביב כשהגיעו לבלות במקום ונתקלו ברביעייה שפתחה שם שולחן בשעת לילה מאוחרת ניסו לנחש על מה דיברו במהלך הארוחה.

*שלישי האחרון,חגיגת הניצחון של הליכוד בירושלים.  במקום חברי כנסת מטעם מפלגת הליכוד וחברי מפלגה רבים. לכבוד החג המתקרב,  במפלגה ניצלו את ההזדמנות כדי לערוך הרמת כוסית חגיגית יחד עם ראש הממשלה הנוכחית בנימין נתניהו ואישתו שרה.ברור לכם שגם אלירז שדה כוכב הליכוד tv שותף לחגיגה ושימש כמנחה הערב ומלבד הזוג נתניהו העלה שדה על הבמה את עדן בן זקן.

אלירז שדה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת הניצחון של הליכוד. צילום מתוך דף האינסטגרם

* לידיעת קוראי המדור אנו כאן לעדכן אתכם כי בקרוב מאוד תראו על המרקע את הזמר הרחובותי איתי לוי משתתף בשעשועון  הטליוזיוני "מונית הכסף" עם עידו רוזנבלום.ולא באיזה מסיבה בחיפה.

איתי לוי ועידו רוזנבלום במונית הכסף.צילום מתוך דף האינסטגרם

*חמישי האחרון, ראש עיריית רחובות במייל' שוקי פורר יחד עם רעייתו, רוני והנכדים מנצלים את הערב האחרון לאכילת חמץ ונפלאות המטבח האסייתי כדי לרדת על רול סושי  בג'פניקה בפארק המדע.

* ובאותו הזמן ביישוב קריית עקרון נערך טקס מרגש של הכנסת ספר תורה בידי בן המקום הזמר דודו אהרון. מלבד ההורים משה וציפורה,רעייתו נטלי לוי  והן האחיות .לא מעט חברים מתייצבים בבית הכנסת כמו: איתי לוי,איתי שכטר,עידן ורד,אביחי אוחנה וגולן אברהם.

דודו אהרון יחד עם איתי שכטר, עידן ורד ואביחי אוחנה. צילום מתוך דף האינסטגרם
דודו אהרון ונטלי לוי בהכנסת ספר תורה. צילום מתוך דף האינסטגרם

*שישי האחרון , רגע לפני שאתם טובלים כרפס לוקח הזמר הלאומי אייל גולן את  בנו הקטן ,יאן לספר של סלבס ,הראל יעיש כדי להתחדש בתספורת מדליקה לליל הסדר.

הראל יעיש ואייל גולן יחד עם יאן . צילום מתוך דף האינסטגרם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *