המנגל: מי עשו את השבת בעיר?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*הפרזנטורית החדשה של רשת נעלי SCOOP וכוכבת התוכנית גולדסטאר דניאל גרינברג סיפרה במהלך הצילומים כי את חג פסח הקרוב היא ואייל גולן מתכוונים להעביר יחד, כאן בארץ סביב שולחן החג.  "אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים כי ההורים שלי טסים לאחי בלוס אנגל'ס" ואף קינחה במשפט : ש"הילדים של אייל הם התוספת הכי מתוקה לקשר שלנו" .

*נדב יעקובי שדר הספורט של ליגת האלופות וערוץ הספורט .בחר לעבוד עם מישרד "אנגלו סכסון רחובות" ברשות הזכיין אבי פנחס .האם בקרוב נראה את יעקובי משכיר נכס ברחובות? ,ימים יגידו.

אבי פנחס ונדב יעקובי. אולי בקרוב תראו את שדר הספורט בעיר

*אפרופו ספורט. תשלחו מזל טוב לגיא בוני שחגג  בן שלוש עשרה למצוות. גיא,הוא בנו  של בלם העבר המחונן בשורות מרמורק אבי בוני . שעזב את המגרש לטובת מדי הזית.יודעי דבר מספרים כי הילד ניחן ביכולות של אביו ומתפקד בדיוק כבלם אחורי בשורות הפועל גדרה .המדור שואל למה לא מרמורק ??? בהצלחה ילד ומזל טוב.

גיא בוני,התפוח לא נופל רחוק מהעץ

*איש העסקים הרחובותי מוטי לביא אירח בנשף פורים שערך בחמישי האחרון באשדוד לעובדיו ,את הטאלנט מושיק עפיה המקומי ואת הפייטן בן עשור.עכשיו גם אתם מעודכנים.

*משם המשיך עפיה יחד עם ואמרגנו רענן נגר מ"נופר הפקות" ורעיית,פרידה  לכבד את איש העסקים שפי ששון שעשה מסיבת פורים באחד האולמות בראשון לציון. שם פגשו את ראש העיר החדש רז קינסטליך שביקש תמונה ועפיה איך לא, נענה בחיוב

רז קינסטליך ומושיה עפיה

*אפרופו עפיה ,הפתיע הזמר הרחובותי את בת זוגתו דנה ששון שחגגה יום הולדת וקישט את ביתו בעשרות בלונים ותכשיט יהולם יוקרתי.

דנה ששון ומושיק עפיה שהתגלה כרומנטיקן

*אם במקרה פתחתם בשישי האחרון את ערוץ 12 בטלוויזיה וראיתם איזה רחובותי מוכר?, אז נעדכן כי אוראל צברי משכונת מרמורק התארח אצל 'אופירה וברקוביץ' וזאת משום שצברי מתמחה בחיקוים ובעיקר של המנחה אופירה אסייג שלא הצליחה לעצור מלצחוק לנוכח החיקוי 1:1.

אוראל צברי ואופירה אסייג. מה ששלו שלו . צילום מתוך דף הפייסבוק

*כמה דקות אח"כ היה זה דן חממי שכיכב אצל אילה חסון באולפן שישי במסגרת הכתבה שצולמה ברחובות ברביעי האחרון לקראת הבחירות לכנסת. חממי, דאג ללוות את חסון לכל פינה בעיר כולל מסעדת הבשרים "מי ומו" והן בשוק העירוני.

דן חממי ואיילה חסון.

*רפי פרץ יו"ר הבית היהודי החדש התארח בשבת האחרונה אצל אמיתי כהן יו"ר הבית היהודי בעיר. את תפילות השבת ערך בבית הכנסת "אהבת ישראל" של חברו לסיעה עו"ד אבי מוזס. פרץ דאג להיפגש גם עם עדית סילמן מס' 6 ברשימה לכנסת.

רפי פרץ בצוותא עם אמיתי כהן ועדית סילמן

*גם מספר 4 ברשימת הימין החדשה, הטייס במיל' מתן כהנא התארח השבת בבית חמו וחמתו שברחוב גוש עציון, לא הרחק מביתם של סגנית השר ציפי חוטובלי (ליכוד) שנראתה במהלך השבת מטיילת עם בעלה כשכל אחד סוחב עגלת ילדים.למי שלא יודע, כהנא הוא החתן של הגניקולוג הידוע ד"ר הרצל בן חור

  • האירוע של השבוע רשום על הקולגה ,ארז שרווינטר הכתב של 'ערים' שציין בתחילת השבוע 40 לקיומו. אי לכך חבריו הטובים רענן נגר וגולן ביטון אירגנו לכבודו מסיבת הפתעה באחד הלופטים באמריקן סיטי. כמעט כל חברי המועצה באו להגיד מזל טוב : מ"מ ראש העיר זוהר בלום,אבי קינד, רועי שרעבי,עודד והדס עמרם,גיא ויעל צור,אבי מוזס,אמיתי כהן,מתן דיל,אביב איטח,קארין ברגינסקי,רונן אהרוני,הדוברת אביטל רגב קיסר, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, מנהל בריכת וייסגל ברוך עייש. אנשי העסקים מוטי לביא (לבידי לביא) רחובות ושפי ששון מראשל"צ. הזמרים: מושיק עפיה,מייק שרון,יגל ,גולן אברהם,בן עשור ושלומי יפרח.הכתב הפלילי של ערוץ 12 ברהנו טגניה, כתבת אתר וואלה דנה ירקצי, עורך ערים אלעד חיימוביץ. החברים: הרצל טובלי,דורית גוזי,קובי גנון,יהודה אביטן,סהר קופרלי,חן ודודו(הקוסם) סקטר,עירית ענקי אהרוני,פרידה נגר,דן חממי,עו"ד אורן אבלה,משה כהן,שקד עמרם,ניסים אשואל,חן קריטי, חיים מדהלה, דוד מכאלי,ישי דובדבני ,ישראל עשור ועוד. אגב ראש העיר שהוזמן אמנם לא הגיע. אבל ,ברכה בודאי ששלח.
מ"מ ראש העיר זוהר בלום מברך את חתן השמחה ארז שרווינטר
גם כתב הפלילים של ערוץ 12 ברהנו טגניה בא להגיד מזל טוב

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *