המנגל- רחמים מלול מהיום פעיל ברשת החברתית פייסבוק, הרבה שמחות והחתונה הכי מדוברת בעיר

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*לחתונה הכי מדוברת בעיר של מורן ודוד מדהלה שנערכה בחמישי האחרון באולמי "שמים כחולים" הגיעו מאות לכבד ולא מעט סלבס בהם אייל גולן שהצטלם עם חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם וישב איתו לשיחה צפופה. הזמר ישי לוי שהתכבד לשיר לזוג איך לא את "האחת שלי", הפתעת הערב הייתה ראש העיר, רחמים מלול שהגיע מלווה בחתנו חיים פוגל ונראה לראשונה בפומבי לאחר שהחלים מהטיפול הרפואי שעבר בראשית השבוע. עוד נצפו במקום: ממלא מקומו בנצי שרעבי שהתכבד באחת משבע הברכות מתחת לחופה, הספר הראל יעיש ועוד רבים וטובים כמו, יו"ר ועד העובדים בעיריית רחובות, רמי מדהלה  שהגיע עם עוזרו חן קריטי  בסביבות 02:00 בלילה.

עודד עמרם ואייל גולן בחתונה של משפ' מדהלה

*אפרופו מזל טוב ושבירת כוס. באותו הערב חיתן עורך הדין הרחובותי ירון פורר את ביתו. באולם אירועים בעיר הסמוכה ראשון לציון, הגיעו לברך עודד עמרם, רמי מדהלה, משפחת פורר לדורותיה בהם חבר הכנסת עודד, אחיו השופט צביקה ואביהם ראש העיר לשעבר שוקי פורר.בין האורחים של פורר נראו עיתונאים מהשורה הראשונה בראשם כתב הפלילים של ערוץ 2 ברהנו טגניה.

*בזמן שחבר המועצה אבי מוזס עשה מי שברך לרפואתו של רחמים מלול במירון בקבר רבי שמעון בר יוחאי, חברו לסיעה, אמיתי כהן ברך את הראיס לרפואתו בקבר יוסף הצדיק שבשכם יחד עם שר השיכון אורי אריאל.

אמיתי כהן ואורי אריאל בקבר יוסף בשכם

*מבזק מזל"ט לחברי המועצה. תגידו מברוק  לאמיר ירון לרגל הולדת נכדתו הראשונה.ובאותה נשימה תגידו יום הולדת שמח  לחברו המועצה אביב איטח שחוגג הערב(מוצ"ש) בבר הברבאדוס בזמן שאתם תעודדו את נטע ברזילי..גם המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ  גדל בשנה וזכה לשפע ברכות בזמן שהוא בחו"ל אך דאג להודות לכולם ברשת החברתית פייסבוק על הברכות בעיקר של חברתו לסיעה ד"ר רוני באום.

אביב איטח. החגיגות הערב בברבדוס והלב והאצבעות בליסבון

*רק רצינו לעדכן אתכם.כי בזמן שבאביב יורד גשם. יגאל עדיקא ושלום אסייג מחממים גרונות לפני צילומים לתכנית "שנות ה-80"

יגאל,עוד מתרגשים בגילך?

. "בכל פעם זה מרגש אותי מחדש יללהה נעשה ונצליח אמן".

יגאל עדיקא ושלום אסייג,סלוט. צילום מתוך דף הפייסבוק

*שני האחרון,ריח הבחירות כבר אמרנו?. הנה לכם הוכחה נוספת . מזל טוב לראיס  רחמים מלול שבתחילת השבוע פתח לראשונה דף פייסבוק משלו (או שפתחו בשבילו) מה שכן אפשר לומר ,כי האחרון ממש פעיל ומשתף פוסטים ברשת החברתית.

רחמים מלול
רחמים מלול גילה את הרשת החברתית

*בזמן שדובר צה"ל הורה על פתיחת המקלטים ברמת הגולן , קיבל מחזיק תיק החינוך וסגן ראש העיר זוהר בלום עשרות טלפונים ואסמסים מהורים מודאגים האם סיור הבר/ת מצווה העירוני לירושלים יערך כרגיל לאור המתיחות בצפון. בלום, הרגיע את כולם ולמחרת בשעה חמש בבוקר התייצב בבניין העירייה ועשה הערכות סופית בסופן הוחלט לקיים את הסיור המרגש בו השתתפו 1800 תלמידי כיתות ז' של העיר שחתמו את היום בטקס מרגש בפארק ענבה במודיעין.

זוהר בלום עם ילדי בר/ת המצווה בכותל המערבי,למרות המתיחות יש סיור בירושלים

* יקירת המדור והפעילה החברתית ,איריס שוורץ חגגה השבוע יום הולדת ולשם כך בעלה ,איתן הפתיע אותה בהופעה של עברי לידר בקיסריה.

איריס ואיתן שוורץ,ערב טוב קיסיריה

*הולך להיות לכם קיץ חם ומענין והמדור כאן כדי לספר לכם שהאלבום מספר 17 של הזמר מושיק עפיה שמפיקים אותו "נופר הפקות" נמצא בשלבי סיום.

מושיק עפיה ורענן נגר נמצאים בישורת הסופית

*לא נגענו. כאשר חבר המועצה ,אבי קינד העלה את הפוסט הנ"ל ברשת החברתית. "זיכרונות ילדות. ביום שישי היה לי יום מרגש יחד עם מורתי מתיכון קציר עדי אברמסון. עדי היא הרוח החיה בפרויקט ״אמץ אתר״ שבמסגרתו מכירים ילדי רחובות את ההיסטוריה המקומית של העיר רחובות, את הסיפורים מימי הקמתה ואת האתרים החשובים שלה. עדי ממשיכה לחנך וללמד את ילדי רחובות עד היום. בין התלמידים שלה כיום נמצאים התאומים שלי יהלי ועופרי. שבת שלום!"

אבי קינד והמורה עדי אברמסון

*שישי האחרון, לאחר 42 שנה  פגישת מחזור ד' קציר,סיום חטיבה 1976. והנה כמה מילים מהנאום שכתבה הקוסמטיקאית מירה איינהורן בוגרת המחזור. "פגישת מחזור,זו חתיכת קפסולה של זמן שנפתחת בתוך מנהרת זמן למשך ארבע שעות מרגשות בו אתה מרגיש.יש כאילו הרגע יצאנו להפסקה והנה אנחנו יושבים על הספסל בחצר בית הספר, צוחקים ומעבירים חוויות…. זה לא ממש משנה אם אתה לא זוכר שמות ופרצופים של חלק מהחברים בשכבה, אבל אתה מרגיש את החיבור שבא מתוך הזיכרונות המשותפים של חתיכת תקופה משמעותית בחיינו.
פגישת מחזור ד' תיכון קציר רחובות. אנחנו אחלה שכבה נהדרת
ניפגש בקרוב במתכונת רחבה יותר כי מרגישים שלא ממש הספקנו…".

בוגרי מחזור ד' קציר כיום

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *