הצלחה מסחררת לערב הורות בעידן המודרני בהנחית מיכל דליות, האישה שזכתה לכינוי "סופר נני"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אשת המודל לענייני חינוך ילדים מיכל דליות, הגיעה אמש(חמישי) להרצאה באולם מופת, בחסות מרכז הלימודים "ידע זה כוח" בקניון רחובות.  גיל גורביץ : "מיכל דליות ( סופר נני ) זו רק ההתחלה ומתוכנן שנמשיך להביא הרצאות של השמות הכי חזקים בארץ ונמשיך לחדש ולהפתיע"

'סופר נני', האימא של כל האימהות, אוטוריטה בענייני ילדים, הורות, משפחה וכל מה שביניהם. הגיעה אתמול לרחובות להרצאה חד פעמית להורים מיכל דליות- אשת המודל לענייני חינוך ילדים  סחפה אחריה הורים רבים שמילאו כל פינה באולם מופת שהיה מלא עד אפס מקום. במהלך ההרצאה התייחסה דליות מדוע קשה היום יותר מאי פעם להיות הורה? כיצד משקמים את הסמכות ההורית ומחזירים שליטה לחיי הבוגרים במשפחה?.

כל אישה ואיש אשר יש להם מגע וקשר עם ילדיכם – למד ועבר הכשרה ייעודית- הסייעת, הגננת, המורה, היועצת… כולם. אך אתכם, הדמויות המשמעותיות והמשפיעות ביותר על הילדים, אף אחד לא לימד את המקצוע החשוב ביותר – הורות.

אתם ההורים מלמדים בבית הספר הקשה ביותר: בית ספר לגידול בני אדם. אתם וועדת החינוך, ההנהלה, המורה והשרת. אין מי שיכשיר אתכם ואין הסכמה כללית בדבר תוכנית הלימודים. אין חגים, אין חופשות, אין איגוד מקצועי, אין עליה בדרגה או בשכר ולעיתים יש גם מנהל נוסף אשר חושב אחרת.

הדרך בה אתם, ההורים, מחנכים את ילדיכם, היא בעלת ההשפעה המרבית עליהם. ומה אתם רוצים בסך הכל? שהילד יגדל באווירה מאפשרת, תומכת וטובה, שיהיה מוכן לחיים ושהאווירה בבית תהייה כזו שתאפשר לכל בני המשפחה ואתם בראשה, חיים נוחים ונעימים.

כאמור, מי שעומד מאחורי המיזם המבורך הוא גיל גורביץ שלא הסתיר את שמחתו לאור הצלחת הערב שאמר: "מיכל דליות ( סופר נני ) זו רק ההתחלה ומתוכנן שנמשיך להביא הרצאות של השמות הכי חזקים בארץ ונמשיך לחדש ולהפתיע". והוסיף באותה נשימה "ההצלחה של קורסי הקיץ במתמטיקה ואנגלית וההרשמה המטורפת לתוכניות השנתיות מפתיעה אותנו מאוד ונותנת לנו אנרגיות להמשיך ולחדש בכל הכוח. אין ספק שרחובות הייתה צריכה מרכז לימודים כזה כבר ממזמן !!!
המיקום שלנו ( קניון רחובות ) והמחירים הנוחים נותנים מענה לכל מי שרוצה לעזור לילד/ה בלימודים ואנחנו נתן הכל שהתלמידים שלנו יצליחו".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *