זה כל הקאסם

זה כל הקאסם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק בהרכב חסר הצליחה לדלג על משוכה קשה בדמותה של כפר קאסם שהביסה אותה בחוץ 0:4 והעובדה שנס ציונה נוצחה גרמה חילופי מקומות בצמרת.ביום בהיר רואים בשכונה את הלאומית.
דקת דומייה נערכה לפני שריקת הפתיחה בוינטר לזכרו של מאיר איינשטיין ז"ל,שהיה בן משפחתו של היו"ר אילן סגל.

בהפועל מרמורק ידעו לפני מפגש החוץ מול כפר קאסם לאור איבוד שתי הנקודות בשבוע שעבר מול הבקעה שמעכשיו כל משחק ועד לתום העונה הוא כמו גמר גביע ,זאת אם ברצונם לזכות בכרטיס הנכסף ללאומית ובעיקר להיצמד למוליכה מנס ציונה. היות
ולא נותרו הרבה משחקים עד לסיום העונה הסדירה ואין הרבה מקום לטעויות וכל מחזור שעובר מתחיל להבהיר את התמונה המלאה. כאשר במועדון הרחובותי טוענים כל הדרך שגם היריבה לעלייה מצפון עוד תאבד נקודות , אומנם נ"צ אכן גמגמה בכמה מחזורים לאחרונה.אבל , מרמורק לא הייתה שם בשביל לקחת את הצ'אנס לאור איבוד נקודות במשחקי הבית מול קבוצות שאיבדו עניין בליגה.
כאמור,המפגש מול כפר קאסם היה מאין מבחן בגרות עבור חניכיו של ארז בנודיס שהגעיו להתמודדות במצב רוח ירוד בעקבות השוויון במחזור שעבר שלא לדבר על כך שהם נאלצו להופיע בהרכב טלאים בשל מכת הפציעות שעוברת הקבוצה לאחרונה וגם למשחק הספציפי הזה היא נאלצה להסתדר ללא כמה שחקנים בעלי בורג מרכז כמו דודו בן שושן ,אלירן דנין ,אור עלוואה וגיא אבן המוצהב והן החלוץ עידן שריקי שעדיין לא החלים במאת האחוזים ופתח על הספסל ושולב בהמשך.
כנראה האצטדיון בר"ג מטיב עם האדומים העונה ומרמורק רושמת נתון מעניין של 0:8 בשני משחקים שהיא מקיימת בו.
גם הפעם בדומה למפגש מול הכח ר"ג שער מהיר בדקות הפתיחה (16) של יוסי אסייג נתן שקט נפשי לאדומים במגרש והן על הקווים. העובדה שהאורחים נותרו בעשרה שחקנים במחצית השנייה שברה את גב הגמל ואז החל בליץ ובתווך ארבע דקות מרמורק כבשה פעמיים .בדקה ה-66 פנדל מוצלח של איציק אבושדיד ובדקה ה- 70 אסייג משלים צמד. בדקה ה-87 היה תורו של גיא עובדיה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *