חלוקת תעודות מחצית א': חבקו את ילדכם

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בשבוע הבא יקבלו הילדים את תעודות המחצית הראשונה של שנה"ל תשע"ט. מורים ומנהלי בתי הספר קוראים להורים לקרוא את התעודה יחד עם הילדים,חבקו אותם ושבחו אותם על הישגיהם, גם הקטנים ביותר

התעודות משקפות את התהליכים שהתרחשו במהלך המחצית. התעודה מאפשרת ללמוד על מקצועות הלימוד, על ההישגים, על התפקוד של הילד הן במיומנויות הלמידה והן בהתנהגותו.

התעודה מכילה את הערכת המחנך המתארת חוזקות ותחומי  עניין וכן יעדים לשפור. תוכלו לקרוא על ההשתתפות בתוכניות ייחודיות ובתרומה לבית הספר. התעודה נכתבה מתוך רגישות לשונות, אמפתיה, כבוד הדדי והיכרות עם התלמיד מתוך הדיאלוגים המתקיימים  בשיגרה בבית הספר.חשיבות רבה בקריאת התעודה יחד עם הילדים, לבדוק ממה אתם מרוצים ומה אתם מעוניינים לשפר. חשוב לשדר להם כי אנו מאמינים ביכולתם להצליח וכולנו כאן כדאי לעזור להם להשיג את מטרתם.

ומה המשימה שלכם?!

לחבק את ילדכם ולהעניק להם נשיקה, חיבוק והמון אהבה על ההתמדה הרצון וזאת גם אם ההישגים אינם הכי גבוהים.

קחו את התעודה של ילדכם ומצאו את נקודות החוזק, העצימו את ילדכם וקבעו איתם יעדים לשימור/ שיפור למחצית הבאה.

הסיפור האמיתי בעניין הוא מה תעשו ואיך תתנהגו עם ילדכם והדף הלבן שהוא מחזיק ביד, כי בסופו של יום הקשר שלכם עם ילדכם הוא החשוב מכל והוא זה שיעזור לו לצעוד במסלול חייו .

חבקו אותם ושבחו אותם על הישגיהם, גם הקטנים ביותר , ספרו להם על התעודות שלכם, ובעיקר תנו להם הרבה מקום לספר על עצמם ועל התחושות שלהם.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *