טקס פתיחת שנת 2017 קן רחובות ההולנדית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

טקס פתיחת שנה של  קן רחובות ההולנדית החל היום(מוצ"ש) בתהלוכה שיצא מקן ההולנדית בצמוד למרכז המסחרי  בשכונה לעבר לספורטק הסמוך.

עם צאת השבת התכנסו הורים וילדים בשכונת "רחובות ההולנדית" בעיר לשם קיום טקס פתיחת השנה של הקן. כ-150 ילדים מגיל 9 ועד 15 נטלו חלק בפעילות אשר הופעלה ע"י מדצ"ים של תנועת הנוער העובד והלומד.כאשר הגיעו הילדים למתחם הסופרטק הסמוך ציפו להם תחנות והפעלות והן ריקודים מורלים בפני עשרות ההורים תושבי השכונה שהצטרפו לתהלוכה. רכזת קן רחובות,רוני כהן אמרה הערב :" אירוע שהיה כאן כל כולו יצירה של החניכים בקן .אני מאחלת לנו להמשיך להיות הלב של השכונה,לגדול ולהתרחב".

נציגת ההורים מיטל מזרחי אמא ל-3 חניכים בתנועה :"בזכות התהליך שעבר עמית בשנה שעברה שהפך מחניך למדריך בכיר בתנועה ושעבר חוויה מעצימה .הבנתי את התרומה של התנועה לחיי ילדי".
לאחר הנאומים נערך ריקוד של השכבה הצעירה 'מורלים' והאירוע הגיע לסיומו.


עמית מזרחי בן 15 מדריך שכבה ה' בקן ובנה של מיטל מזרחי סיכם את הפעילות" שנה ראשונה שהקן נפתח בכמות כזו של חניכים .עבדנו קשה בחופש הגדול וגם בתחילת השנה. עבורנו זה רגע השיא של פתיחת השנה . בשבוע האחרון היינו כל היום בקן ועבדנו על הצלחת האירוע וכעת שהכל מאחורינו ,אין ספק שמדובר באירוע מוצלח ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *