יניב מרקוביץ' קורא לתומכי מחנה הליברלי להתלכד

סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יניב מרקוביץ' קורא לתומכי מחנה הליברלי להתלכד

המועמד לראשות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' יוצא בקריאה לתומכי המחנה הליברלי להתלכד ולמנוע פיצולים. "אנחנו חייבים להמשיך את הדו-שיח בינינו, בואו ננהל משא ומתן מעשי. אנחנו צריכים לבוא בלב חפץ ולהשאיר את האגו בצד", אומר מרקוביץ'.
עו"ד יניב מרקוביץ' נמצא לפי כל הסקרים בתנופה רבה. הוא המועמד היחיד מבין ארבעת המועמדים אשר כבר כמה שבועות נמצא בתנופה, אשר הולכת וצוברת תאוצה. "הצגתי, ואמשיך להציג בפני תושבי רחובות את הישגיי בקדנציה החולפת בשיפור איכות החיים של כלל תושבי רחובות. כל התוכניות העתידיות שלי מרוכזות בהמשך הצעדים לשיפור איכות החיים של כל התושבים, בנושאים רבים ומגוונים".
עו"ד יניב מרקוביץ' אף מתווה את הצעדים הנדרשים. ראשית, על כל המעורבים להצהיר שהם בעד איחוד השורות. שנית, "עלינו להגדיר קריטריונים ברורים ואובייקטיבים. המועמד שיש לו הסיכויים הגדולים ביותר להצליח – הוא אשר יוביל את המחנה".
"אכן, קריאתי זו דורשת אומץ לב ציבורי", אומר מרקוביץ', "אני יודע, שרבים מהתומכים שלי, השותפים שלי לדרך, יזהירו אותי מחתימת הסכמים עם מועמדים אשר לא הצטיינו, בלשון המעטה, בכיבוד הסכמים פוליטיים בעבר. לכן, תנאי מקדים חשוב לכל הסכם הוא איך מבטיחים את קיומו הלכה למעשה".
"כאשר נתגבר על כל המכשולים האלה, נוכל להתחיל בתהליך ההחלטה מי ייצג את המחנה כולו. אני משוכנע שעם רצון טוב, והעמדת טובת כלל התושבים במרכז – יוכל המהלך להצליח", מסכם מרקוביץ'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *