לוגו תלת מימד הדרך שלך לשדרג את מעמד העסק

ofir

אנחנו בחיים בעידן של אינספור גירויים מכל הסוגים. כשכולנו מוצפים במידע, בהצעות ובמוטיבים שונים שמנסים להשפיע עלינו – לקנות מוצר, להאמין ברעיון, להתנהל בדרך מסוימת וכו' – לא קל לעסק להתבלט לעין. אחת האפשרויות שיכולות לסייע להשגת המטרה החשובה היא לוגו ב-3D, כלומר בתלת מימד. כאן בעמוד תמצאו מידע מפורט אודות האמצעי הזה לשדרוג מעמד העסק, וכך תוכלו לנצל גם אתם את האופציה הזו.

מה זה לוגו בתלת מימד?

קודם כל כדאי להבין מהי משמעות המונח לוגו תלת מימד. כל עסק מציג את הלוגו שלו בשלל מקומות: באתר האינטרנט, על פרסומים מודפסים (למשל פולדר שמוצע ללקוחות, פליירים שמחולקים בתיבות דואר ועוד), על מסמכים רשמיים (חשבוניות מס וכו') וגם בשטח העסק ניתן להיתקל בלוגו. באתר מן הסתם יוצג לוגו דו מימדי, וכך גם על כל נייר מודפס. בשטח העסק, כשמדובר בלוגו פיזי, הוא כבר יכול להיות בעל מימד נוסף, וזוהי למעשה הכוונה.

איך לוגו תלת מימדי משדרג את מעמד העסק?

התפקיד של לוגו, כל לוגו, הוא ליצור לעסק זהות. כזו שתתבלט מיד לעין, ותגרום לכל מי שמביט בו להגיד "אה, זה העסק הזה והזה". לוגו גם טוען את העסק בערכים ואיכויות. למשל, יצירתיות, רצינות, דבקות במטרה, ידידותיות לסביבה, מקצוענות ועוד ועוד.

לוגו בתלת מימד מתבלט מיד לעין. הממד השלישי מקנה לו נפח ועומק, ולכן הבולטות. בנוסף כשאדם מגיע לעסק ורואה את הלוגו בעל שלושת המימדים הוא מבין שמדובר בעסק שמתייחס ברצינות לכל פרט ומוכן להשקיע בשם המחויבות למצוינות. אלה הן כמובן תכונות מרשימות, כך שאותו לוגו תלת מימד מייצר רושם ראשוני חיובי במיוחד.

איך לעצב לוגו תלת מימדי?

לוגו איכותי, גם בתלת מימד וגם בדו מימד, הוא לוגו שעונה על 4 קריטריונים משמעותיים: קודם כל, קל לזכירה, על-מנת שכל מי שמביט בו יזהה מיד את העסק שמאחוריו. שנית, ייחודיות, שהכרחית גם היא לצורך מיתוג העסק ובידולו מאחרים. קריטריון שלישי הוא נראות טובה בכל גודל, והקריטריון הרביעי הוא חיבור לעסק ולערכים שמנחים אתכם.

על מה חשוב להקפיד כשמייצרים לוגו בתלת מימד לעסק?

תליית לוגו בתלת מימד בשטח העסק מחייבת תשומת לב רבה למספר פרמטרים: ראשית, הגודל. לוגו איכותי נראה כאמור מרשים בכל גודל, ולכן יש לכם חופש בחירה מלא לגבי הגודל של הלוגו לעסק. בפרט חשוב להתאים את המידות לשטח הפנוי, כך שהלוגו לא ייבלע בחלל אבל גם לא ישתלט עליו.

פרמטר שני הוא חומר הגלם, ומבחינה זו מומלצים חומרים עמידים ולא יקרים מדי כמו PVC. הפרמטר השלישי הוא עובי החומר. בחירה זו משפיעה גם על האסתטיות וגם על העמידות, וכדאי להתייעץ עם מומחים בתחום ההדפסה כדי להבין מהו העובי האידיאלי. כשמפקידים את מלאכת ההדפסה בידי מומחים מובטחת גם איכות טכנית מקסימלית, וגם לכך יש כמובן תרומה משמעותית למיצוי הפוטנציאל של לוגו 3D.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *