לידיעת המתרחצים: פותחים צילייה בחוף הים? צפו לקנס

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

למתרחצים בחופי הים המעוניינים להגן על עצמם מהשמש באמצעות צילייה עלולים להיתקל בחוייה לא נעימה מצד פקחים מטעם העיריות השונות המאיימים בקנסות כבדים, אם ציליות השמש לא יקופלו.

למתרחצים בחופי הים תחכה בקרוב הפתעה לא נעימה ב"לשון המעטה" בימים הקרובים: פקחים מטעם העיריות השונות מאיימים בקנסות כבדים, אם ציליות השמש לא יקופלו.
לדברי פקחים, אותן ציליות מתקפלות, שהפכו ללהיט בקיץ האחרון,בזכות יכולת הגנה טובה מסכנות את האנשים שבאו לבלות בחוף הים. מנגד, המתרחצים טוענים כי עיריות רוצות רק לנפח את קופותיהן על חשבון המתרחצים.
חלק מהעיריות הסבירו כי מדובר במטרד .מאחר ואותם ציליות שנפרסות תופסות יותר מדי מקום בחופי הרחצה: כל אחד מארגן לו "זולה" קטנה על חשבונם של מתרחצים אחרים. לכן הוחלט במספר עיריות לצאת נגד התופעה ולשלוח לחופים פקחים כדי להיפטר מהמוצר הפופולרי החדש בחופים.
כאשר המתרחצים מצדם לא מוכנים לוותר על אותן ציליות, שמאפשרות להם הגנה טובה יותר מהשמש הקופחת בהשוואה לאותם שמשיות מוכרות בעלי רדיוס הצללה מוקטן.
בינתיים, נאלצים המתרחצים לבחור בין האפשרות להיצלות בשמש לבין להשתמש בכל זאת בציליות ולקבל אזהרה לקנס של כמה מאות שקלים מהפקחים, ולא מעט מהם מחליטים להכניס את היד לכיס ולהיות בצל בכל זאת. "עכשיו שמעתי ולדעתי זה ביזיון מוחלט", אמר אחר המתרחצים שפתח צילייה בחוף. "זה נוח, זול, נותן לנו צל ואנחנו לא נשרפים, על מה הקנס?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *