לראשונה: פקחים יאכפו רוכבים על דו-גלגלי בעיקר בקרב בני נוער

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לראשונה ברחובות: פקחי עיריית רחובות יאכפו רוכבים על דו-גלגלי גם בקרב בני נוער.  אבי קינד: "הורה שאין לו יכולת כלכלית לרכוש קסדה שיפנה לאגף ויקבל קסדה או כל סיוע אחר שהוא צריך בנושא הבטיחות". 

רוכב אופניים רחוב הרצל. צילום: רחובות ניוז

אמש (רביעי) אישרה מועצת העיר רחובות את הכשרתם של כשלושים פקחי עירייה לטובת קורס, בסופו יוכשרו לרשות קנסות למשתמשי הדו-גלגלי. המטרה היא להפחית את תאונות הדרכים בהן בעורבים כלי רכב הדו גלגלי. הפקחים יעברו כאמור קורס בן כשלושה שבועות, בסיומו יקבלו הסמכה לרשום קנסות גם לבני נוער. רישום הקנסות יתמקד בעיקר במקרים של עבירות בטיחות, כגון: הרכבת נוסע, אי חבישת קסדה, רכיבה על מדרכה, מחסור באביזרים- מחזיר אור, פנסים ועוד.

ליאור שוקרי מנהל אגף שיטור פיקוח ושילוט

מנהל אגף התחבורה? שילוט, שיטור ופיקוח ליאור שוקרי הציג אמש את התוכנית והסביר את הרעיון כי מטרתה לאכוף את החוק, לדאוג בעיקר לשמירה על הסדר ולטפל לפי הצורך במתפרעים "הרעיון הוא לטפל במי שמתפרע על המדרכות ובכבישים, כדי למגר ככל שנוכל את התאונות. ננהג ביד קשה כלפי מתפרעים, מדובר בסכנה של חיי אדם ומבחינתנו נעשה הכל כדי למנוע את התאונה הבאה".

מחזיק תיק התחבורה אבי קינד

מחזיק תיק התחבורה חבר המועצה אבי קינד: " לא רק שאני דואג לילדי העיר, אלא בעיקר להורים שמתמודדים עם קושי רב בפיקוח על ילדיהם. אנחנו באים כאן נטו לעזור להם. אני פונה להורים, מי שמתקשה כלכלית ברכישת קסדה אנחנו נדאג לו. אם למישהו יש מצוקה לרכוש מחזיר אור או פנס אנחנו נדאג לו. לטובת כך נרכוש כ-100 קסדות לטובת הילדים ונחלקם לפי הביקוש אם יהיה. אני מאחל לכולם נסיעה טובה ובטוחה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *