מה דעתכם? רונן אהרוני בהצעה לסדר "לאפשר לתושבי העיר חניה חינם בימי שישי".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
רונן אהרוני
רונן אהרוני

מה דעתכם? חבר המועצה רונן אהרוני הגיש הצעה לסדר בעקבות פוסט שהעלה הפעיל החברתי דן חממי לפיו מציע חניה חינם לתושבי העיר בימי שישי.

חבר המועצה מהאופוזיציה רונן אהרוני הגיש השבוע הצעה לסדר שתידון בישיבת המועצה ברביעי בעוד יומיים, בהצעתו "חנייה חינם כחול-לבן לתושבי רחובות בימי שישי".

דן חממי הפעיל החברתי שהעלה את הנושא

אהרוני פרט את הסיבה להצעתו "במסגרת היוזמה 'קול הרחובותיים' , אנו משמיעים את קולם של תושבי רחובות שמעבירים אלינו פניות אישיות, וכן בפוסטים ציבוריים ברשתות החברתיות שבהם אנו מתויגים כדרך
קבע. לאחרונה פנו אלינו רבות בבקשה עיקרית שהעירייה תתחשב בתושבי העיר ותאפשר חנייה חינם בכחול לבן בימי שישי. לאחרונה גם התושב ופעיל הציבור דן חממי העלה ברשתות החברתיות פניה בנושא והערב אני מציע לאפשר לתושבי רחובות לחנות בחינם בכחול-לבן בימי שישי. נכון, ידוע לי גם כחבר ועדת תחבורה ומחזיק התיק לשעבר אשר בקיא בפרטים והסכומים, שהעירייה נשענת ומסתמכת כמו רשויות רבות בארץ על הכנסות רבות מאגרות ותשלומי חנייה של תושבי העיר – זו מציאות תקציבית ועובדה מוגמרת יחד עם זאת אני מציע ש"נוותר" על הכנסה קטנה יחסית מימי שישי כאשר תושבי העיר
מתמודדים עם הלחצים וההכנות לשבת. זו הזדמנות פז עבורנו להוכיח שאנו קשובים לצרכי התושבים ובאים לקראתם ואני משוכנע שהחלטה זו תניב לנו רווח משמעותי בהרבה מאשר ההכנסה היחסית עד כה.
מועצת העיר מחליטה בזאת לאפשר לתושבי רחובות לחנות בחינם בימי שישי באזורי כחול-לבן".

מהעירייה נמסר " ההצעה תידון במועצה כמקובל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *