מה עשתה אשת המועמד לראשות העיר רחובות והברכה המרגשת של איתי לוי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מה עשתה רעייתו של המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, הברכה המרגשת של הזמר איתי לוי, הסקר שהזמין המועמד לראשות העיר זהר בלום והסטורי של המועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ'. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ׳ מתעורר לבוקר משמח במיוחד. צוות המטה שלו מודיע לו על התחזקות בנתונים הפנימיים, מרקוביץ׳ ממהר לצלם סטורי ומודה לתומכים שלו ״אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שמצטרפים אלינו, אני קורא גם לכם.ן ב27 בפברואר שמים שני פתקים. יניב מרקוביץ׳ בפתק הצהוב וכן בפתק הלבן״.

 

ראשון: מהנעשה בקומה הרביעית בעיריית רחובות – הוונדר וומן של העירייה, אוריה ברזילי, עוזבת את עבודתה לטובת משרה במרכז השלטון המקומי. ברזילי כיהנה כקב״ט מוסדות חינוך וכמנהלת מחלקת הקב״טים. באגף ערכו לה ארוחת בוקר ואירוע פרידה מכובד. המקורות של המנגל סיפרו שאוריה אהובה מאוד באגף ובעירייה בכלל, ולאירוע הפרידה הגיעו גם חבריה מהחברה העירונית ומקומות אחרות בעיריה. אוריה התרגשה מאוד והודתה במילים חמות למנהלים ולכל החברים.

 

ראשון: מזל טוב לסגנית דוברת עיריית רחובות פריאל יונייב ובחיר לבה אייל צוקרמן, שבגלל המלחמה נישאו בחודש נובמבר בחופה צנועה בחצר בית ואמש חגגו את מסיבת החתונה ב"הגן בשפיים" עם מאות אורחים. מזל טוב לאם החתן- אפרת צוקרמן ראש מינהלת החינוך בעירייה. נאחל להם בריאות, אושר והצלחה.

 

שני: קרב ראש בראש: המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, מקבל לידיו תוצאות ראשוניות של הסקר המקיף, המקצועי והאחרון שהזמין, לקראת יום הבחירות הגורלי. הנתון הבולט בסקר הוא שרק 18% מכלל הציבור שמעוניין שראש העיר רחמים מלול ימשיך בתפקידו בקדנציה הבאה. במחנה בלום סיכמו: "אנחנו צופים סיבוב שני בין זהר  למתן..הצמד מלול-מרקוביץ, במקומות האחרונים".

 

שלישי: הסטודנטים תומכים בפתק השני למועצה באביב איטח. יו"ר אגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס נוי הילל ויו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית אלחנן פלהיימר הביעו תמיכה ויצאו בקריאה לסטודנטים ברחובות להצביע מחל, בפתק למועצה למי שהכי מכיר מקרוב את צרכי הסטודנטים בעיר.

 

שלישי: במסגרת תכנית "משיב הרוח" של משרד התרבות מציג היכל התרבות את הסרט "הילד", של הבמאי יהב וינר שנרצח ב7.10 בכפר עזה ולאחריו, נערך ראיון מרגש עם בת זוגו שי לי עטרי שיהב חסם בגופו את המחבלים ואפשר לה ולבתם שייה להנצל. בחמישי אירח היכל התרבות את ג'ימבו ג'יי, ( סתלבט בקיבוץ , עשיתי, חתולים ועוד) ג'ימבו, הלא הוא עומר הברון בוגר בימת הנוער התקבל במיטב המסורת כאשר בוגר בימה או תושב העיר מגיע להיכל מעניקים לו זר פרחים כמחווה על עשייתו התרבותית מיותר לציין שהייתה הופעה מצוינת. צילום -עופר לנדאו.

 

רביעי: דאגה חברת מועצת העיר, יו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל עו"ד קארין ברגינסקי למשלוח חבילות עבור לוחמי גדוד 51 בצפון שנמצאים בלב הלחימה. ברגינסקי: " אני מודה מכל הלב למעדני מניה שלאורך כל המלחמה תרמו וכמובן לתושבי העיר על הנתינה ועל הלב הרחב. מקווה שהחבילות שימחו את החיילים. מי ייתן וישובו כל החטופים יחד עם כל החיילים היקרים לביתם שלמים ובריאים 🙏🏼".

 

חמישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, יוצא ממטהו שברחוב הרצל להשתתף בפאנל המועמדים שערכו נשים בונות אלטרנטיבה. לדיל מתלווה רעייתו אפרת דיל וחברות רשימתו למועצת העיר. בעל החנות הראשונה שהוא פוגש, הזמר הרחובותי מייק שרון, מבחין בדיל, מצטלם איתו ומצהיר: "אני משפחתי וחבריי איתך בכל הכח!", דיל הודה בהתרגשות, חיבק את שרון והמשיך לפאנל. כאשר הוא קיבל דיל את רשות הדיבור בתורו, הדיבור בנושא חשיבות האישה הוא ציין כי רעייתו לה הוא סוגד, נמצאת בקהל, לידה שתי נשות רשימתו ועוד ציין את הדוברת שלו בהערכה רבה שגם היא השתתפה. למעשה אפרת דיל היתה האישה היחידה מתוך שלושת המועמדים שהגיעה לכנס לתמוד בבעלה.

 

חמישי: המועמדים של רשימת רחובות חופשית ומאוחדת ניצפו לצד מתנדבים שהגיעו לעשות איתם סבב ברים, באחד הברים נעצרה ח״מ איטל בציר אלשיך כשאחד הצעירים יוסי אזולאי קרא לעברה: ״את רואה את כל השולחן הזה של החברים שלי? כולם הולכים להצביע עבורך! אפילו בחרתי את הטיסה שלי כך שבאותו יום אלך להצביע עבורך -לרחובות חופשית ומאוחדת ורק אז אטוס!״ והוסיף: ״הרווחת את זה ביושר! את עזרת לאבא שלי ולעסקים הקטנים בעיר ותמיד היית קשובה ועכשיו נדאג שכולם יצביעו עבורך״. מי שהיה לידה מספר שעמדו לה דמעות בעיניים מרוב התרגשות.

איטל בציר אלשיך ויוסי אזולאי
איטל בציר אלשיך ויוסי אזולאי

 

שישי: מרוץ רחובות לזכרם של החללים, קורבנות ולהחזרת החטופים מהאסון 7.10. במסלול מאתגר 5 ק״מ השתתפו שלי ודן מרין מנכ״ל חוויות גולן ביטון שאמר ״זכות גדולה להיות בקבוצה לזכרו של סרן ירין גהלי ז״ל גיבור ישראל.
לראות את מאות המשתתפים זה הניצחון הגדול שלנו כעם לזכר חללינו יהי זכרם ברוך לעד ואסיים בתפילה להחזרת החטופים".

 

שישי: מזל טוב לתושבת העיר רחובות רותי לוי, אמו של הזמר המצליח יליד העיר איתי לוי, שחוגגת 67 חורפים. על הברכה המרגשת חתום איתי: "אז ככה אני אוהב אותך אוהב אותך אוהב אותך אוהבת אותך. מאחל לך שאלוהים ימשיך לשמוע את תפילותי ואת תפילותייך ואת תפילות כל עם ישראל שכל הזמן מברכים אותך את המלאך הפרטי שלי והנחמה והשמחה שלנו הדלק והעוצמה, האמונה, הכוח ,הברכה, הישועה והכי חשוב המתנה שלי , אמא גם אם היייתי פוגש דג זהב והיה שואל אותי משאלה אחת וזה מתגשם הייתי מבקש שאלוהים יתן לי עוד הרבה שנים לידך ולהמשיך לקבל ממך את הכוח והשמחה שהופכת אותי למי שאני ולמה שאני!".
נאחל לה בריאות, אושר ונחת.

איתי לוי ואמו רותי, צילום מסך סטורי
איתי לוי ואמו רותי, צילום מסך סטורי

פפרצי השבוע

ראשון: בשעה 11:30, כוכבת קופה ראשית בכינויה אסתי ותושבת העיר רחובות אביבה נגוסה, בזמן איכות עם בעלה אריק טרי, בבית הקפה ארומה שברחוב הרצל ברחובות.

אריק טרי ואביבה נגוסה
אריק טרי ואביבה נגוסה

תגובות

תגובה אחת

  1. אין על איתי לוי בעולם חיימשליייי תותי שלייייי שהשם ישמור יברך וישמח אותו ואת אמא שלו רות המהממת המון המון המון בריאות שפע מזל טוב ואריכות ימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *