מעבר הבקעה

מעבר הבקעה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הפועל מרמורק תפגוש מחר(ו') (13:45 איצטוני) את הפועל בקעת הירדן למשחק במסגרת המחזור ה-24 בליגה. כאשר לא פחות מ-4 שחקנים בבקעה לבשו את מדי האדומים בתחילת העונה.

אומרים שסיכומים עושים בסוף העונה, אבל עבור הפועל מרמורק כל שבוע היא עומדת למבחן מחדש במאבק הצמוד בינה לנס ציונה על העלייה לליגה הלאומית. בעוד למוליכה מצפון לרחובות יש יתרון של 3 נק' בקופה המקנה לה שקט נפשי בישורת האחרונה של הליגה. אצל מרמורק,הסיפור קצת שונה וכל מעידה מבחינתה עד למפגש ביניהן ,זהו סוף הסיפור עבורה לזכות בכרטיס הנכסף או במקביל לכוון את המטרה דרך משחקי הפלייאוף.
זה לא סוד שהעונה של מרמורק היא כמו רכבת הרים לצד תצוגות כדורגל מול הוד השרון שמסתיים בתבוסה 0:6 ושבוע לאחר מכן מגיעה מפילה ביתית מול יפו .וככה היה גם במשחק החוץ מול דימונה ,בשעה שחניכיו של ארז בנודיס מצליחים לקום מהקרשים ולנצח בצורה מרשימה באחד המגרשים הביתיים בליגה 0:5 בצורה חלקה. והנה ,כבר מחר(שישי) שוב מצפה לה מבחן חדש מול קבוצה שבדומה ליפו מגיעה לאיצטוני כאנדרדוג ואין לה מה להפסיד. נתון מעניין מראה שלא פחות מ-4 שחקנים מהסגל המורחב של נועם שוהם לבשו בתחילת העונה את המדים האדומים .לא מן הנמנע שעומר שרעבי,מאור חלבי,סהר שבתאי ושמאי איתם ירצו להוכיח מול עיניהם הבוחנות של הבעלים, אייל גולן ושינו זוארץ שהם טעו בהחלטה לשחרר אותם מהקבוצה בשלב מוקדם של העונה.
לבנודיס יש בשבעות האחרונים לא מעט כאבי ראש בנוגע להרכב הראשון ,היות וכל מחזור הוא נאלץ להתמודד עם שחקני מפתח שלא יעמדו לרשותו כמו מוחמד אזברגה (צהובים) ,דודו בן שושן(פציעה)והן החלוץ עידן שריקי שלא מצליח להתגבר על הפציעה שספג במשחק ההפסד מול מכבי יפו. שריקי, עבר בשבוע האחרון סדרת טיפולים במטרה להכשירו והוא אף ערך אימון חלקי באימון המסכם היום(ה') לפנות ערב והוא נמצא בספק גדול להתמודדות ובכל אופן הוא יפתח על הספסל במידה וימצא כשיר לפני שריקת הפתיחה

עידן שריקי במרכז יתחיל על הספסל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *