נקמת הגרוש: משריפת רכבה ועד למעצרו והרחקתו ממנה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרטים נוספים על גירושין מכוערים נוסח 2022 שיכלו להסתיים באסון. בנס גדול זה נגמר בשריפת רכבה, מעצר  הגרוש והרחקתו ממנה למשך חצי שנה.

 

זוג צעיר מרחובות כבני שלושים, הקימו משפחה והביאו שלושה ילדים לעולם. בשלב מסוים, המערכת הזוגית שלהם עלתה על שרטון והם החליטו להתגרש. תוך חודשים ספורים הם סיימו את ההליך, ולפני כחודשיים הם חתמו על הסכם גירושין. הגרושה המשיכה לדרכה ומצאה זוגיות חדשה ודמה היה לכולם שהכל הסתיים. אלא שהמציאות השתבשה כאשר הגרוש הכיר את גרושתו של בן זוגה (הגרושה הטריה), ולטענתה חייה השתנו מקצה אל קצה.

https://chat.whatsapp.com/Ll5Vq8bB3Ea5sRJfONYPXJ

השיא התרחש בהצתת רכבה- ביום חמישי לפני שבועיים.

"הגרושה של הבן זוג שלי חברה לגרוש שלי, מאז החיים שלי הפכו גיהנום" כתבה הגרושה לבית משפט שרכבה הוצת: "היא סיפרה לו שקרים עלי וביקשה ממנו שיפגע בי לכאורה במקום הכי כואב. היא שלחה אותו להצית את הרכב שלי שחנה בבנין מגוריה בשכונת רחובות החדשה. אני חוששת ממנה, היא מסוגלת להכל".

מעצר הגרוש צילום: משטרת ישראל

הגרוש נעצר תוך זמן קצר מקרות האירוע והוגש נגדו כתב אישום. אתמול (רביעי) הובא הגרוש בתנאי מעצר לדיון על ישי השב"ס, אל בית משפט לענייני משפחה בראשון לציון. בתום הדיון החליטה השופטת להרחיקו ממנה למשך חצי שנה. בינתיים הוא ממשיך לשהות במעצר עד להחלטה אחרת.

הצתת הרכב בבנין המגורים

 

כתב האישום כאמור הוגש אל בית משפט המחוזי בלוד בגין הצתה ובו: "ביום 11.11.2021 בשעה 00:30 הגיע הנאשם אל חניון הרכבים, כשהוא מצויד בבקבוק ובתוכו בנזין. הוא התקרב אל רכב מסוג יונדאי, שפך את הבנזין על הרכב והציתו".

חדשות רחובות - בית משפט השלום רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות – בית משפט השלום רחובות – רחובות ניוז

במקביל תפגשנה הגרושות ביום ראשון הקרוב, הקורבן והגרושה של בן זוגה של הקורבן, בבית משפט השלום ברחובות, בעקבות בקשה מצד הקורבן להרחקתה בשל חששות שיאונה לה רע.

 

עו"ד אור דהן

עו"ד אור דהן שמייצגת את הגרושה שרכבה הוצת: "אלימות חוצה מגדרים מגזרים ומצבים סוציואקומיים ולכן ממרום שנות מקצוע וכמי שמטפלת בתיקי גירושין רבים אנא מכם השאירו את כל רגשות האגו והנקם מחוץ למגרש והתמקדו בראיית טובת ילדיכם ורק כך תהא גם טובתכם".

פרטים נוספים על פרשת מעון הילדים שנסגר ותגובת סנגורם
עו"ד יוסי בוקר

עו"ד יוסי בוקר שמייצג את הגרוש הנאשם: " מדובר באדם ללא עבר פלילי, המאשימה מסתמכת על זיהוי פגום. כאשר לא לקחו בחשבון שיש לו אח תאום. שהונחה בפני המזהים תמונה אחת בלבד. מדובר בחשודה נוספת שנחקרה באזהרה, היא זו שעל פי החשד יזמה, דחפה, שידלה, לביצוע העבירה המיוחסת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *