עיריית רחובות: החל מהבוקר ועד אחרי חג הפסח: חניה חינם בכחול לבן ברחבי העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול-לבן בכל רחבי העיר, מלבד פארק המדע החל מהיום, יום רביעי, 28.3 ועד אחרי החג במוצ"ש 7.4
דו"חות יינתנו רק על חניה במקומות אסורים.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו רוצים לחזק את העסקים המקומיים, ולאפשר לתושבי העיר לערוך את ההכנות והקניות לפני החג ובמהלכו – ברחובות. גם לאורך החג נאפשר חניה חינם במקומות המסומנים בכחול- לבן על מנת להקל על התושבים. אנו מאחלים חג אביב שמח לתושבות ותושבי רחובות"

יניב מרקוביץ, המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות: "אנחנו שמחים לתמוך ביוזמה הזו למען התושבים. נוער חוויות ילוו את היוזמה הזו בהסברת פנים לתושבים ובהפתעה משלהם.״

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, חניה, שילוט ופיקוח ושיטור עירוני: "אנחנו שמחים לאפשר חניה חינם ברחבי העיר לרגל חג הפסח, ואנו מזמינים את התושבים לעשות בה שימוש. פקחי האגף יאכפו את חוקי החניה במקומות האסורים בחניה, על מנת להמשיך ולשמור על הסדר בכבישי העיר"

עיריית רחובות מאפשרת חניה חינם במקומות המסומנים כחול לבן ברחבי העיר החל ממחר ועד אחרי החג, מלבד פארק המדע.
בעירייה מבקשים לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחג בעיר, ולעשות זאת ללא דאגות חניה. כמו כן מבקשים לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך החג ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחג ללא דאגות חניה. חשוב לציין כי היוזמה אינה כוללת את פארק המדע, וכי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *