רוצים לפתוח תיק השקעות? זה מה שאתם מוכרחים לדעת!

megalinks122

רוצים להשקיע כמו גדולים, אך אין לכם מושג מאיפה להתחיל? המשימה הראשונה שלכם תהיה לפתוח תיק השקעות. הרי מדובר על אחד מאפיקי ההשקעה המועדפים על משקיעים רבים הנמצאים בתחילת הדרך. אין סיבה שתבצעו השקעות מאוד גדולות, כאלה שעלולות לסבך אתכם מאוד. יש לכם אפשרות להפקיד את הכסף במקום שאמור לספק לכם תשואה, אך גם לא יסכן אתכם. במאמר הבא תקבלו את כל האינפורמציה החשובה לכם לפני שתתחילו להשקיע בתיקי השקעות. אם כל הנושא הזה לא ברור לכם, תוכלו כעת להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה. מגיעים לכם לדעת היכן אתם מפקידים את הכסף, ומה העתיד שצפוי לכם לאחר ההפקדה.

 

למה להשקיע בתיקי השקעות?

כל אחד רשאי לעשות את הבחירות שהן הבחירות הכי נכונות עבורו. יש כאלה שמחליטים כי השקעה בתיקי השקעות היא פחות טובה עבורם. אך עבור רוב האנשים הבחירה הזאת היא הבחירה שממנה אפשר להשיג תועלת מקסימלית. היתרון המובהק של תיק השקעות הוא היותו אפיק השקעה שמותאם באופן אישי לכל משקיע. לא מדובר על מוצר גולמי, שהמשקיע צריך להתאים את עצמו עבורו. כל תיקי ההשקעות נבנים באופן אישי עבור המשקיע על מנת שהוא יקבל את התועלת הכי גבוהה שיש. זוהי הסיבה כי ניתן לראות הרבה מאוד אנשים שבוחרים באופציה הזאת. משקיעים שמבינים כי זוהי הדרך הכי טובה עבורם להוציא את מירב התועלת מההשקעה שלהם.

 

איך בוחרים חברת ניהול תיקי השקעות?

על מנת שתוכלו להוציא את התועלת המקסימלית יהיה עליכם לבחור חברת ניהול תיק השקעות. לא כל חברה שתציע לכם את השירותים שלה תהיה חברה מומלצת, ולכן אל תסמכו על כל הצעה שתקבלו. את הבחירה תצטרכו לעשות על פי הניסיון של החברה, ניסיון בניהול של תיקי השקעות. חברה לא מנוסה תהיה כזאת שתביא איתה המון חוסר יציבות מנקודת המבט שלכם. לא תרצו להכניס את עצמכם למקום של חוסר יציבות, בטח כאשר הכסף שלכם נמצא על השולחן. בנוסף תרצו לבחור בחברה שיש לכם אינטראקציה טובה איתה, רק כך תוכלו להרגיש בנוח לשתף אותה בכל מה שקורה.

 

מהי מידת הסיכון של תיק השקעות?

כמו בכל השקעה, גם כאשר תפקידו את הכסף בתיקי השקעות תהיה מידה מסוימת של סכנה. אי אפשר להשקיע את הכסף מבלי שתמצאו את עצמכם מסתכנים בצורה כזאת או בצורה אחרת. השאיפה היא כמובן להסתכן כמה שפחות, על מנת שלא תרגישו שאתם מאבדים שליטה. החדשות הטובות הן שבתיקי השקעות רמת הסיכון נמוכה בהרבה אל מול כל אפיק השקעה אחר. המשמעות היא שלא תצטרכו להסתכן המון על מנת להפקיד את הכסף בהשקעה הזאת. לרוב גם תוכלו לקבל תשואה מעולה, כזאת שעשויה אפילו להפתיע גם אתכם. אך אל תשכחו כי זוהי הסיבה המרכזית שבגינה החלטתם להשקיע.

 

מהו הסכום המינימאלי שחובה להשקיע?

הבעיה היחידה שקיימת בהקשר של תיק השקעות היא שישנה חובת השקעה מינימלית. כלומר על מנת לפתוח תיקי השקעות יהיה עליכם להגיע עם הון של 300 אלף ₪. רק לאחר מכן תהיה לכם אפשרות לפתוח את התיק, ולהתחיל להתנהל איתו. אם לא תגיעו עם ההון הספציפי הזה, תמצאו את עצמכם בבעיה רצינית. פתאום תבינו כי אינכם יכולים להשקיע באפשרות הספציפית הזאת. כמובן שקיימות עוד אפשרויות אחרות שבהן תוכלו להשקיע את הכסף. אך האפשרות הזאת הייתה ועודנה האפשרות הכי טובה שבה תוכלו לבחור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *