רחובות: ועדת הכספים אישרה 123 מיליון ש"ח לפיתוח העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: ועדת הכספים אישרה השבוע תב"רים בהיקף 123 מיליון ש"ח להמשך פיתוח העיר

השבוע התכנסה לראשונה מאז הבחירות ועדת הכספים בראשות היו"ר פנחס הומינר ובסיומה אושרו תבר"ים בשווי כולל של למעלה מ-123 מיליון שקל שיוקצו למגוון פרויקטים בעיר בשנה הקרובה.
בין היתר אושרו בועדת הכספים תקציבים לשדרוג גינות ומתקנים במרבית שכונות העיר, הנגשת גנים ציבוריים, התחדשות ב-5 משאיות אשפה נוספות על מנת לשפר את הניקיון בעיר, תקציב מיוחד של כ-5 מיליון ₪ לשיפוץ נרחב של מבני ציבור שבהם נדרשו באופן דחוף שיפוצים ובהם טיפת חלב, מתנ"סים, מועדוניות רווחה ועוד, כמו כן אושר תב"ר לשיפוץ מבני חינוך ולמיזוג מבני חינוך, תקציב מיוחד אושר על מנת להנגיש תחנות אוטובוסים בשיתוף תקציבי עם משרד התחבורה.
גם אגף הרווחה יזכה לתקציב הצטיידות מיוחד למרכז למשפחה המטפל במשפחות בעלי צרכים מיוחדים.
דגש ניתן גם כהיערכות להמשך מצב המלחמה והחירום ואושרו שיפוצם של המקלטים ברחבי העיר לצד הצטיידות בציוד חירום נוסף לעירייה.
לישיבת ועדת הכספים קדמו פגישות מקדימות רבות בין מנהלי האגפים לבין יו"ר ועדת הכספים וראש העיר על מנת לגבש את התב"רים על פי סדר העדיפות.

חדשות רחובות - פנחס הומינר - רחובות ניוז
חדשות רחובות – פנחס הומינר – רחובות ניוז

יו"ר ועדת הכספים ומחזיק התיק פנחס הומינר: "העירייה מצויה במצב מאתגר שמצריך עבודה נכונה. עם זאת, צרכי העיר אינם נזנחים, ויחד עם ראש העיר גיבשנו את התב"רים על פי בקשת מנהלי האגפים ואנשי המקצוע, על מנת להמשיך ולפתח את העיר".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *