שבוע של נצחונות במחלקת נשים מכבי רחובות בכדורסל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גולת הכותרת היה משחק קבוצת הנשים 'טופז' רחובות מול בית"ר אשדוד שהסתיים בניצחון 44:60 והעלה את החניכות של בוטנקו למקום ה-5 בטבלה .

התמונה באדיבות ויקה רודובסקי

מי שזוכר את כדורסל הנשים של לפני 20 שנה , היה יכול להתבלבל  לרגע ולחשוב שחזרנו לשם. מפגש צמרת בין ארבעת הגדולות: אינה בוטנקו, ויקה רודובסקי, לנה אסדצ'י וטניה קופילביץ.

ללא צל של ספק , עוד לפני תחילת ההתמודדות בין שתי הקבוצות .היה ברור שזה הולך להיות מפגן שלשות בין אינה בוטנקו לויקה רודובסקי וזה אכן מה שקרה…

אשדוד קבוצה התקפית חזקה מאוד ורק הגנה טובה תתן סיכוי לרחובות לנצח ולצאת עם היד על העליונה. אי לכך,בנות  רחובות הגיעו מוכנות. דניאל גבר קיבלה את תפקיד השמירה האישית על ויקה רודובסקי ובסיום ניתן לומר שעשתה זאת בהצלחה גדולה שהשאירה את ויקה על 13 נקודות בלבד.רז פינקו הובילה את הקבוצה ודאגה לרוץ קדימה להתקפות מהירות וקלעה 15 נקודות. אינה בוטנקו עשתה את שלה עם ניהול משחק חכם כמאמנת והן כשחקנית שקלעה שלשות מחוץ לקשת, כמו שרק היא יודעת לעשות.

קלעו לרחובות:  אינה בוטנקו 21,נעמי לנגפורד 18, רז פינקו 15, לנה אסדצ'י 10,דניאל גבר 5.

 

השבוע התחיל עם ניצחון של נערות ב' בחולון. 31:61

המשחק נפתח בצורה מבולגנת ומבולבלת מצד שתי הקבוצות. נערות רחובות ,התקשו להתרכז והרבו לאבד כדורים בחלק ההתקפי . המשחק עצמו היה צמוד עד הרבע השלישי. אלא אז  ברבע הרביעי בנות  רחובות התעוררו והחלו לעשות סלים קלים ממתפרצות והגדילו את הפער עד הסיום. יעל בורוכוב בלטה עם משחק הגנה נהדר והיתה הדבק של הקבוצה גם בחלקים היותר קשים.

ילדות רחובות גברו 36:40 בחוץ על גדרה 

הילדות יצאו לדרבי אזורי נגד גדרה ללא אלה צוק רם אחת שחקניות החמישיה המרכזיות,רחובות שיחקו קשוח וחזק. חסרונה של אלה הורגש אך השחקניות ידעו לחפות על זה עם הגנה מעולה וחדירות .

המשחק כולו היה אינטנסיבי לכל אורכו כולל קהל רועש ועידוד מצד הקהל הביתי. אך השחקניות של רחובות שיחקו בריכוז, נפלו על כל כדור ולא ויתרו.

גילי חלפון קפטנית הקבוצה קלעה 18 נקודות. דריה טקצ'נקוב הוסיפה 15.

נויה כץ וזוהר דיין סיפקו אויר לנשימה עם הגנה מצוינת.

נועה דויטש שחקנית חדשה שרק הצטרפה לליגה נכנסה למשחק מצוין בלי פחד ואיפשרה לבנות הותיקות מעט זמן למנוחה.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *