איזה דוגמניות רחובתיות לא השאירו מקום לדמיון?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*רוסלנה רודינה עשתה את הוויקנד בברצלונה בעיקר כדי לא להיתפס ע"י הסערה שהבטיחו לנו החזאים. וגם קצת מנוחה לפני שתתחיל בחזרות למחזמר 'מגילת אסתר' שיעלה בפורים. זה לא הפריע לחברתה הטובה להביא את בנה ,יאן הישר מרמת גן למספרתו של הראל יעיש ברחובות.

רוסלנה רודינה. קצת מנוחה לפני המחזמר בפורים. צילום מתוך האינסטגרם

*אפרופו יעיש. הנ"ל החל לארוז מזוודה לקראת יציאתו לטיול במכסיקו ובמיאמי .ואם אתם כל מודאגים מי יחליף את הראל במספרה?,אז אנו נעדכן כי אחיו הוא זה שיקח את המספרים לידיו באותה העת .כמו שנאמר ,בשביל מה יש אחים.

הראל יעיש. משאיר את המספרים בידיים טובות. צילום מתוך דף הפייסבוק

*רגע לפני שהוא התעופף לתאילנד אייל גולן ואתניקס  הופיעו במוצ"ש שעבר בהיכל יד אליהו.
גם אמא רונית והבת אלין  יחד עם אופירה אסייג ומנכ"ל הפועל מרמורק אילן סגל נהנו מאוד מהביצוע על הבמה.

אלין ורונית גולן מאחורי הקלעים בהופעה המשותפת של אתניקס ואייל גולן . צילום מתוך דף הפייסבוק

*ראשון האחרון, המפיקה אירית רחמים גודלת בשנה ומציינת את 44 להולדתה בקמליו  בצפון ת"א. גם דודו אהרון וחברתו נטלי לוי מתייצבים להגיד מזל טוב. כאשר אהרון דואג להרים את מצב הרוח וזוכה לפרגון רב מצד בן זוגה של רחמים,עמוס לוזון.

דודו אהרון וחבר ביום ההולדת של אירית רחמים בקמליו. צילום מתוך דף הפייסבוק

*בתחילת קריירת הדוגמנות שלה כיכבה שלומית מלכה באינספור קמפיינים לחברות להלבשה תחתונה ועיטרה כתבות ושערים עם צילומים חשופים בארץ ובעולם. אולם מאז שנישאה ליהודה לוי, הורידה הדוגמנית הרחובותית פרופיל בכל מה שקשור לתמונות שחושפות הרבה טפח עור. כעת היא עושה זאת שוב, והפעם בקמפיין האיפור והשיער של חברה הטוב, מיקי בוגנים. מלכה מצטלמת לקמפיין זו השנה השנייה לצד הפרזנטורית הקבועה , אילנית לוי, שמשמשת כפנים של בוגנים כבר כעשור. בעוד שלוי הצטלמה עם שמלת עור סקסית בצבע פיץ'פורדרד, מלכה עטתה חזיית ויניל שחורה והשאירה את המדור עם טעם של עוד.

שלומית מלכה משאירה למדור טעם של עוד. צילום מתוך האינסטגרם

אילנית לוי הפנים של מיקי בוגנים. צילום מתוך האינסטגרם

*אחוות סרבים. דולב דרפיץ כדורסלן מכבי רחובות סיים את משחק הניצחון על הוד השרון ומיהר לפאב "השפילד" בפארק המדע  שם חיכה לו  דרשקו מרווליביץ הזורק של עירוני רחובות בכדוריד . דולב ,רק ביקש מחברו בסרבית כמובן, שידאג שבמקום יפתחו את הטלוויזיה ,היות והקבוצה של אביו ,מכבי  נתניה מתמודדת באותה שעה מול מכבי תל אביב במסגרת הליגה בכדורגל ואין בכוונתו להחמיץ את המשחק בטרם יחזור בנסיעה ארוכה לעיר היהלומים.

* הסלב  מושיק עפיה  התארח בחמישי האחרון בבית משפחת שאול  בשיכון סלע. זאת במסגרת חנוכת בית וקביעת מזוזה מרגשת . אב הבית, משה שאול, הנחשב למקורבו של עפיה נערך מבעוד מועד עם כיבוד קל שתייה וערכת קריורי משוכללת במשכנו החדש.

מימין: משה שאול יחד עם חברו ורענן נגר. צילום יח"צ

*כמובן שעפיה לא היה הסלב היחיד במקום בשעה שהגיע עם זוגתו,  קורל חצבני שהשתתפה ב'איל גולן קורא לך' . עוד נצפו במקום גולן אברהם ,האחים ליאור וגילי קריטי, אלמוג סיני, אמרגנו של עפיה ,רענן נגר יחד עם רעייתו פרידה.מרוב ששאול התרגש מקביעת המזוזה הוא נכנס אומנם ברגל ימין פנימה,אבל מההתרגשות הוא שכח לנשק את המזוזה.

מושיק עפיה וקורל חצבני.צמד מנצח. צילום יח"צ  

*שלו אבוקסיס חגג  בר מצווה באולם רגעים בצומת ביל"ו ולא מעט אושיות באו לכבד את ההורים שי וליאת אבוקסיס באירוע כמו: משה פרץ,אמנון זנדני,סגן ראש מועצת קרית עקרון אילן ירימי,הנהלת מרכז הרפואי קפלן. שיא הערב היה שמאמן הפועל באר שבע ברק בכר וקשר הקבוצה מאור מליקסון והן חלוץ מכבי תל-אביב,אלירן עטר שלחו ברכות מצולמות גם השחקן שלומי קוריאט וגילי כהן מ"האח הגדול" הצטרפו לברכות. על החלק האמנותי נמנה חזי פרץ.

מימין: יוסי גמזו,שי אבוקסיס ומשה פרץ. רק בשמחות 

*שישי האחרון. הצלע משלישית "מה קשור" שלום מיכאלשווילי נוחת ב"דבלין" רגע לפני כניסת השבת וכמובן שניר קורשצ'נקו דאג שהנ"ל ירגיש בבית.

ניר קורשצ'נקו ושלום מיכאלשווילי. באת לבד? . צילום מתוך דף הפייסבוק

* ואם ראיתם את דובר איגוד הכדורסל חגי סגל תושב העיר מסתובב הרבה בשבת האחרונה תחת השמש,זה בגלל המחסור ב- ויטמין די . אגב, כבר מחר הוא מתכוון לקחת את אשתו ליאת והבנות לאזן קצת את הטמפרטורה שיעלה להר חרמון במסגרת טיול משפחתי.

*  אפרופו ספורט. שחקני קבוצת הכדוריד עירוני רחובות החלו לאחרונה להתאמן בהומלס פלייס רחובות.אשר מנגד תרמו מינויים לשחקני הקבוצה לטובת העניין. עכשיו גם אתם מעודכנים .

*  אומנם הוא נמצא בתאילנד,אבל המדור דואג לכלום וקבלו תמונה ראשונה ובלעדית מהמזרח של השחקן  דין מירושניקוב יחד עם עוזר המאמן אייל גולן מצילומי התכנית "גולסטאר" .

אייל גולן ודין מירושניקוב. גולסטאר תאילנד. צילום מתוך האינסטגרם

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *