עידית סילמן בתגובה למתקפה של איש השמאל ניצן הורוביץ

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
עידית סילמן

ח"כ עידית סילמן בתגובה למתקפה של איש השמאל הקיצוני ניצן הורוביץ על אנשי הציונות הדתית:איש השמאל הקיצוני ניצן הורוביץ מדבר על הפניית תקציבים "מהכיס שלי ושלכם".

ח"כ עידית סילמן תושבת העיר רחובות התייחסה לפני זמן קצר (שלישי) לדבריו של ניצן הורוביץ שאמרה: "מי שמקדם יומם וליל אג'נדה שכל מהותה היא להיכנס לכיסים של כולנו, להנדס את החברה לפי האג'דנה שלו ולחנך את ילדינו ע"פ ערכיו המסוכנים, עכשיו מנסה להטיף לנו.

ניצן הורוביץ היקר, הציונות הדתית אינה שק החבטות שלך. קל וחומר שלא הרב אלי סדן אשר עסוק יומם וליל בהכנת אלפי תלמידים להיות קציני ומפקדי צה"ל.

הרב אלי הוא תלמיד חכם ואיש חינוך אשר גידל לאהבת הארץ הזו אלפי תלמידים. לימוד תורה ואהבת האדם הם דרכו וכל מי שמבקש לתקוף ולבזות אותו במקום לנהל דיון ענייני ומכבד ימצא מולו חומה בצורה של אישי ציבור, תלמידים ומחנכים.

הקריסה האידאולוגית של המחנה שלך ניצן מביאה אותך ואת חבריך לקמפיין נגטיבי שלא מסוגל להציע שום דבר מהותי מעבר לאוסף מתקפות פרסונלי של מנהיגי המחנה שמולך.

לשמאל הישראלי יש מה להציע לשיח, הרבה מעבר למתקפות פרסונליות. אתם מבקשים לייצג קול ציבורי. קול שאני חולקת עליו מאוד. אבל עשו זאת בצורה מכובדת, כבדו את המצביעים שלכם, עצרו את ההסתה הפרועה הזו שכמה אנשי קמפיין הציעו לכם" סלימן אמרה והוסיפה ."דיי להסתה הזו! כי אנשים אחים אנחנו! חבל שעבור עוד כמה קולות אתם יורדים לרמה זו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *