איך לבחור צמיד לגבר כמתנה המושלמת?

ofir

זהו לא דבר חדש שהרבה גברים החלו לענוד צמידים כביטוי לסטייל הייחודי שלהם. מכיוון שצמידים לגבר נהיו כל כך פופולאריים, הם טיפסו אל הפסגה בקטגוריית "המתנות האהובות ביותר" שכל גבר תמיד ישמח לקבל. אך לפני שניגשים לרכוש, חשוב לדעת איך לבחור את הצמיד המושלם שיתאים לגבר שלנו בצורה הטובה ביותר.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים צמיד לגבר?

תכשיטים אצל גברים זהו דבר מאוד נפוץ במיוחד בשנים האחרונות. הפופולאריים שביניהם אלו צמידים לגבר, משום שזהו תכשיט שמספר בצורה נפלאה על הסגנון והטעם של הגבר, וגם מדגיש ומוסיף ללוק הכללי שלו. צמידים מחמיאים לא רק ללבוש אלא גם לצבע העור, ואף גם לשאר התכשיטים שהגבר עונד, כמובן כשעושים את זה נכון ובסטייל.
לפני שבוחרים צמיד כמתנה לגבר צריך להחליט על כמה פרמטרים:

  • החומר של הצמיד – יש חומרים רבים מהם מיוצרים תכשיטים, כמו מתכות שונות, רצועות עור, חרוזים וכן הלאה. כאשר בוחרים צמיד צריך להתחשב בסגנון הכללי של הגבר, כלומר מה הוא לובש בדרך כלל, מה יתאים ביותר לאופי שלו ומה יחמיא לצבע העור שלו – למשל, מומלץ לבחור צמידי כסף לבעלי עור בהיר, או זהב לבעלי עור כהה.
  • אוניברסליות – כלומר האם אנו קונים צמיד שהוא יכול לענוד באופן קבוע? או צמיד ייחודי המותאם לאירועים מיוחדים בלבד? יש להתחשב בקריטריון זה על מנת לבחור את הצמיד בצורה הנכונה, כך שלא נקנה צמיד פשוט מדי או לחילופין, מפואר מדי ובכך נאבד בעצם את המטרה שלשמה נקנתה המתנה.
  • תקציב – יש טווח רחב מאוד של צמידים התלוי בגודל, באורך ובחומר של המתכת. צמידים לגבר הם כשלעצמם מתנה מוערכת ויקרה ללב, כך שהתקציב למעשה תלוי ביכולת שלכם בלבד ובכל מקרה המתנה תתקבל באהבה גדולה, לא משנה כמה יכלתם לשלם.

איך להתאים את הצמידים לגבר העונד אותם?

לאחר שהחלטנו על הקריטריונים לבחירת הצמיד, כעת יש להתאים אותו לסגנון של הגבר. אם הוא לרוב מעדיף סגנון לבוש לא רשמי כמו למשל חולצות טי וג'ינסים, צמידים בסגנון חרוזים יכולים להתאים, הרי שהם מייצגים לרוב פשטות ו"קוליות". אם הסגנון המועדף הוא יותר עסקי, וכולל בעיקר בגדים מחויטים וחולצות מכופתרות, הרי שמתכת מתאימה יותר, ועליכם רק להחליט על כסף או זהב. בנוסף, כאשר סגנון הלבוש רשמי יותר, צמידים רופפים וגדולים פחות יתאימו, ומומלץ לבחור בצמידים קטנים ועדינים יותר.
בנוסף, צריך לקחת בחשבון תכשיטים נוספים שהגבר כבר עונד, כלומר צמידים שהוא כבר עונד תקופה, או אף שעונים. אפשר לחלוטין לשלב צמידים לגבר עם שעונים או צמידים נוספים, אך חשוב לעשות את זה בצורה מחושבת, ואולי אף לבחור בצמיד עדין יותר כדי שלא 'יעלה' על התכשיט הקיים ויאפיל עליו. לחילופין, אפשר לבחור בצמיד מחומר דומה כדי שישתלבו יחד, כלומר אם הגבר כבר עונד צמיד מעור, אז לקנות לו צמיד עור נוסף, בסגנון קצת אחר, כדי שיתכתב עם הסגנון כולו ולא יתנגש.

למה בכלל כדאי לקנות צמידים לגבר כמתנה?

מעבר לפופולאריות הצומחת של תכשיטים בכלל וצמידים בפרט בקרב גברים, צמידים זו מתנה מרגשת עם ערך סנטימנטלי שגם נשמרת לאורך זמן כאשר קונים צמידים באיכות טובה ועם אחריות, ובכך מוודאים את חייו הארוכים של הצמיד. יש טווח גדול מאוד של סוגים ומחירים של צמידים כך שתמיד יש משהו לכל אחד, וכל אדם יכול למצוא את עצמו מתחבר לסגנון מסוים ובכך לשדרג את הלוק הכללי ולשדר החוצה את האופי והמעמד שלו בצורה אופנתית ונטולת מאמץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *