פרסום ראשון: תלמיד פצע תלמידה, הורים מאיימים בשביתה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פרסום ראשון: הורים מבית ספר יסודי בעיר מלינים על תלמיד שתוקף את ילדיהם ומאיימים להשבית את הלימודים. "מאז המקרה הבת שלי רועדת".

(בתמונה הראשית צילום הילדה שנפצעה)

אתמול (שלישי) התרחש אירוע תקיפה חמור באחד מבתי הספר היסודיים ברחובות, במהלך ההפסקה, תלמיד כיתה ג', תקף את חברתו לכיתה באמצעות יאה ופצע אותה בראשה. הורי התלמידה הוזעקו אל בית הספר ופינו את בתם אל מיון ילדים בבית החולים בתום הטיפול היא שוחררה אל ביתה. הורי הילדה אמרו לחדשות רחובות ניוז: " משיחה עם הורים הבנתי שזה לא המקרה הראשון, לא נשב בשקט! אנחנו דורשים שהתלמיד יועבר לבית ספר אחר או שימצאו פיתרון, הילדים שלנו לא הפקר! לא ניתן לסדר היום להמשיך כרגיל, אם נצטרך נשבית את הלימודים!".

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

ממשרד החינוך נמסר: " במשרד החינוך מדגישים כי בית הספר מחויב להבטיח מרחב מוגן בעבור כלל התלמידים והצוות החינוכי. ביה"ס מפעיל מאמצים רבים בכדי להכיל את כלל התלמידים ולקדם יחסי קרבה ואכפתיות באמצעות כלים חינוכיים שעומדים לרשותו. במקרה הנדון, התלמיד הושהה במידית מביה"ס. התלמיד החל תהליך מובנה למיגור אלימות, בשיתוף פעולה מלא של ההורים. במקביל לתלמידי ביה"ס ניתנה מעטפת רגשית במסגרת ביה"ס. יודגש, כי ביה"ס מיידע ומשתף את כלל הורי ביה"ס באירועים מאתגרים שנדרשת להם התייחסות יתרה".

 

מ"מ ראש העיר זהר בלום
מ"מ ראש העיר זהר בלום

מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום המחזיק בתיק החינוך: " נפעל באפס סובלנות בכל מקרה אלימות. איפה שנצטרך נעשה סדר, לא נבליג על כל נושא אלימות שיתרחש במערכת החינוך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *