החלטה תקדימית: נעצר עם 19 גרם סמים ושוחרר למעצר בית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

החלטה תקדימית: תושב רחובות נעצר שברשותו 19 גרם סמים מסוג קריסטל וקנביס, בית המשפט שחררו אל ביתו. סנגורו: " מדובר בהחלטה תקדימית וצודקת".

 

תושב רחובות כבן 30 נעצר אמש (רביעי) שברשותו 19 גרם סמים מסוג קריסטל ומסוג קנביס. בחקירתו טען שמדובר בשימוש עצמי. לפני זמן קצר הובא לדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון בפני השופט טל ענר. בדיון צוין כי החשוד הודה בהחזקת הסמים וטען כי מחזיק בידו רישיון. בנוסף חשדה בו המשטרה כי הוא סחר בסמים אולם בעקבות חוסר ביסוס הטענה פסל השופט את הטענה. סנגורו עו"ד אהוד בן יהודה ציין בדיון כי מדובר בבחור צעיר שבקרוב עומד להתחתן ואין כל חשש שיפגע בהליך החקירה בעודו משוחרר.

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

השופט טל ענר: "שוכנעתי כי קיים חשד סביר, לפיו החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. עם זאת, בהיעדר ביסוס לחשד הראשוני לסחר בסמים ובהתחשב בכמויות הסם ובגרסת החשוד וכן לאור רשימת פעולות החקירה שהן טכניות ברובן ולא ניתנות לשיבוש, איני סבור שהכרחי להורות על המשך מעצרו של החשוד וניתן לסיים את החקירה כאשר הוא נתון בתנאים מגבילים. אשר על כן אני מורה בזאת על שחרור החשוד".

עו"ד אהוד בן יהודה

סנגורו עו"ד אהוד בן יהודה : " מדובר בהחלטה תקדימית של שופט שמסכים לשחרר עצור שיש בידו כמות גדולה של סמים. מרשי למעשה נשלח למעצר בית למספר ימים בלבד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *