אמיתי כהן נפגש עם עודד פורר וסיפר על הצלחת הגינות הקהילתיות

חדשות רחובות - אמיתי כהן נפגש עם עודד פורר וסיפר על הצלחת הגינות הקהילתיות -רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות אמיתי כהן נפגש עם שר החקלאות עודד פורר וסיפר לו על הצלחת הגינות הקהילתיות של רשת חוויות. 

 

אמש (רביעי) התקיימה פגישת עבודה בין שר החקלאות והשר לפיתוח הפריפרייה החברתית, הנגב והגליל עודד פורר לבין סגן ראש העיר אמיתי כהן ששימש כיועץ שר החקלאות בתקופת השר אורי אריאל.

בפגישה שוחחו השניים על הפעילויות במשרדים השונים ועל האפשרות לקידום פרויקטים יחד עם הרשויות המקומיות בניהן פרויקט הגינות הקהילתיות שאמיתי כהן היה מהפועלים והיוזמים שלהם בתקופת השר אורי אריאל.

חדשות רחובות - סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות אמיתי כהן – רחובות ניוז

אמיתי כהן סיפר לשר על הגינות הקהילתיות שהוקמו ברשת חוויות ועל שיתוף הפעולה הפורה בפרויקט זה והתוכניות להגדלת הפעילות, השר עודד פורר התרשם רבות, עדכן כי הורה להמשיך את הפרויקט ואף סיפר כי משרד החקלאות יצא בקרוב בקול קורא. במהלך הפגישה אף קיימו השניים שיחה משותפת עם ראש העיר רחמים מלול שהזמין את השר פורר לביקור רשמי בעיר הולדתו.

שר החקלאות עודד פורר

השר פורר: "שמחתי לפגוש את אמיתי חבר ותיק שפעל רבות ויזם בזמנו את פרויקט הגינות הקהילתיות במשרד החקלאות. מדובר בפרויקט קהילתי, חברתי וסביבתי שמחבר אדם לאדם ואדם לאדמה. אני שמח לבשר כי הכוונתי לחדש את המיזם ואף להרחיבו. בימים בהם אנו חווים משבר קהילתי לאחר מגיפת הקורונה, ישנה חשיבות למתן אפשרות לגינות ירק ונוי גם לתושבי המרכזים העירוניים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *