בהצלחה! המנהלת המיתולוגית יהודית פלבנר של קרית החינוך ע"ש קציר פורשת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

בהצלחה! המנהלת המיתולוגית יהודית פלבנר של קריית החינוך ע"ש קציר פורשת.

בימים אלה נערך מכרז לאיתור מנהל/ת חדש/ה לקריית החינוך

קריית החינוך ע"ש אפרים קציר היא אחד ממוסדות הדגל של מערכת החינוך בעיר רחובות, והיא מונה 3 בתי ספר ו-1800 תלמידות ותלמידים.

רחמים מלול, אפרת צוקרמן ויהודית פלבנר

יהודית פלבנר, המנהלת המוערכת והמיתולוגית של קריית החינוך קציר, פורשת לגמלאות בתום 11 שנים כמנהלת קריית החינוך, מתוך 22 שנות ניהול במערכת החינוך.
לאחרונה נערך לכבודה אירוע פרישה מיוחד, שבה נכחו בכירים רבים ובהם גם ראש העיר רחמים מלול, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן, צוותי חינוך, צוותי משרד החינוך ועוד.
בימים אלה נערך מכרז לתפקיד המנהל/ת הבאה של קריית החינוך קציר.

ראש העיר רחמים מלול

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו מודים ליהודית היקרה על שנים של השקעה בדור הבא של העיר, והובלת קריית החינוך ע״ש קציר, מהתיכונים הטובים ביותר בעיר להישגים בקנה מידה ארצי ולא רק מקומי. שנים של יצירה, חינוך מיטבי והישגים עם תלמידות ותלמידי העיר״ הביאו את קריית החינוך לפסגה״.

זהר-בלום-צילום ראובן-קפוצינסקי

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך: ״יהודית פלבנר היא דמות משמעותי בחינוך בעיר. בתקופתה זכתה קריית החינוך בפרס החינוך המחוזי והיא אף סייעה בזכייה בפרס החינוך הארצי. אנו מודים ליהודית על תרומתה הגדולה״.

אפרת צוקרמן. מנהלת אגף החינוך

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: ״יהודית פלבנר היא מנהלת מוערכת וידועה בקהיליית החינוך בעיר. יהודית לקידום החינוך לא רק בקריית החינוך קציר אלא לגם בקהילת כלל המנהלים בעיר. חזיתי מקרוב בעבודתה במשך שנים רבות, ואני מלאת כבוד והערכה לעשייתה החינוכית״.

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *