בשעה טובה למשפחת בלום, מתן דיל ואמיתי כהן הצפינו לעשות חג ומדוע אלירז שדה תקוע?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: בשעה טובה למשפחת זהר בלום, מי הכי ריגשה ביום הבחירות ומדוע אלירז שדה עשה פרצוף תקוע?

 

 

שני: הזמר הרחובותי המוכשר עידו אברהם מוציא סינגל חדש "אני יודע" וגורף למעלה ממאה אלף צפיות תוך ימים ספורים ללא מימון. בהצלחה!

עידו אברהם

 

שלישי: הראיס רחמים מלול מגיע אל מטה הליכוד של רמי מדהלה (מול קניון רחובות), מתענין בפעילות וחותך לקניות שביקשה הגברת הראשונה לעיר זהבה.

רחמים מלול

 

שלישי: חברת המועצה אוה גור מסייעת לאימה להגיע ולממש את זכות הבחירה כמובן לסיעת יש עתיד שגרפו 18 אחוז הצבעה מסך הקולות בעיר רחובות. כיבוד הורים מעל הכל! כל הכבוד!

אוה גור ואימה ביום הבחירות

 

רביעי: אלירז שדה וליאם גולן מגיעים אל הספר של הסלב הראל יעיש. אלירז שמעורה בפוליטיקה ונחשב לאיש ימין, מזדהה עם מצבה של ממשלת  נתניהו ועושה פרצוף של תקוע, כמו הממשלה כמובן.

אלירז שדה והפרצוף התקוע

 

חמישי: מזל טוב ל-מזי שוקרי שבעלה ליאור שוקרי (מנהל אגף שיטור פיקוח ושילוט) ארגן מסיבת יום הולדת הפתעה, במועדון הקסטלו שבראשל"צ. השתתפו עשרות חברים וחברות עד השעות הקטנות של הלילה.

מזי שוקרי וחברותיה במסיבת היום הולדת

חמישי: פתיחה חגיגית במועדון הקמינו ( מתחם הרכבת) בבעלות איש העסקים תומר כהן שחוזר לפעילות לאחר תקופת הקורונה. בין המשתתפים, הזמר המצליח והרחובותי לשעבר איתי לוי שעולה לעמדת הדי ג'יי ומפגין בקיאות.

איתי לוי ליד תומר כהן במועדון הקמינו

שישי: מנהל מוזיאון מורשת יהדות תימן והתפוצות חנניה קורש חוגג 68 אביבים. לדואגים- קורש ימשיך בתפקידו ולא יפרוש לפנסיה, כך שהתוכניות במוזיאון ימשיכו כשגרה.

חנניה קורש

 

שישי: חברי המועצה מתן דיל ואמיתי כהן אורזים מזוודות ומצפינים לעשות את החג בצפון הארץ. הבהרה- כל משפחה במקום אחר, הם לא חגגו יחד וספק אם ידעו אחד על השני.

 

חמישי: מזל טוב לאיש העסקים אבי לודריק שחיתן את בנו הבכור נדב עם בחירת ליבו שי (גליקמן) באולם אירועים הקולוניה (לשעבר שמים כחולים). הגיעו לכבד מאמן מרמורק ארז בנודיס, מ"מ תאגיד המים זורי שעובי, דודו סקטר (המוכר כ-דודו הקוסם) ועוד רבים. האירוע נערך במסגרת הנחיות משרד הבריאות לתו הירוק.

 

שישי: יו"ר סיעת יש עתיד יאיר לפיד, מתקשר למנהל המחוז מטעם הסיעה מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום, לפיד מודה לבלום על ההשקעה והתוצאות ושולח לו זר פרחים אל משכנו החדש בשיכון סלע שרק השבוע נכנס אליו וכבר הספיקו לארח בליל הסדר בני משפחה. בשעה טובה.

זהר בלום ויאיר לפיד

 

מוצ"ש: חבר המועצה אביב איטח וזוגתו גלית אירחו את משפחותיהם משני הצדדים בליל הסדר בערב מושקע במיוחד. אצל איטח כידוע, או שעושים מושקע, או שלא עושים בכלל.

אביב איטח וזוגתו גלית

ראשון: במהלך חג הפסח, מגישת הטלויזיה אופירה אסייג שלא מכבר אצה לה לנחם את זמר העשור הרחובותי אייל גולן על מות אביו, ויש האומרים שניצלה את ההזדמנות להשלים איתו. מאז שגולן סלח לה הוא כאמור החזיר עוקב באינסטגרם. מאז אסייג לא מפסיקה להזכיר את גולן ולתייג אותו בשיריו שהיא מעלה בסטורי שלה, תוסיפו על זה את עשרות האזכורים בתוכנית הרדיו שלה, כי אסייג יודעת היטב עד כמה הוא פופולארי שסוחף אליה מאזינים וצופים ולא סתם חשוב לה לשמור את גולן קרוב לחזה.

אייל גולן ואופירה אסייג בזמנים שמחים יותר לפני שהשלימו האינסטגרם

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *