גזר דין מתחשב: הגנבת מביל"ו סנטר נענשה ב-150 שעות לתועלת הציבור בלבד.

חדשות רחובות - מתחם עופר בילו סנטר צילום יח"צ - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

גזר דין מתחשב: בשל מצבה הכלכלי המדרדר נענשה הגנבת רק במאה וחמישים שעות לתועלת הציבור.

בחודש ינואר 2015 הוגש כתב אישום כנגד הנאשמת, תושבת האזור בת 58 שביצעה סדרת גניבות מחנויות במתחם ביל"ו סנטר. בכתב האישום מפורטים חמישה מקרים. הראשון התרחש בחנות "את" משם גנבה שתי שמלות בשווי 618 שקלים, לאחר מכן ביצעה גניבה של מכנס, חולצה וצעיף מחנות "גולף" בשווי 219 שקלים. הגניבה השלישית בוצעה בחנות "אוריגינלס" שם גנבה זוג סנדלים בשווי 349 שקלים. המקרה הרביעי התרחש בחנות "סטימצקי" ממנה גנבה תקליטורים בשווי 144 שקלים והמקרה החמישי בוצע בחנות "קרייזי ליין" משם גנבה שתי גופיות וחצאית בשווי 119 שקלים. מחודש ינואר מתמודדת הנאשמת עם כתב האישום, היא ביצעה תסקירים של שירות מבחן ועם השנים מצבה הכלכלי הדרדר והיא מתגוררת עם ביתה וילדיה בביתה.

היום (רביעי) התנהל דיון נוסף בעניינה בפני השופטת אושרית הובר היימן שהתחשבה במצבה המדרדר ובעובדה כי הנאשמת התנצלה גם היום על מעשיה. הנאשמת בדיון "מצעטרת על הכל, אני עברתי משהו מאוד קשה. הנכדה שלי גם עברה את אותו דבר באותה תקופה…".

השופטת היימן בקביעתה " אני מאמצת את המלצת שירות המבחן למעט לעניין של היקף השל"צ שסברתי שיש להרחיבו. יצוין, כי בשים לב למצבה הכלכלי של הנאשמת ולהפעלת ההתחייבות הכספית, החלטתי שלא להשית עליה קנס". בהמשך קבעה היימן " צו של"צ בהיקף של 150".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *