חלם! בעקבות פניית 'רחובות ניוז' הושעה עובד קבלן שסיכן את חייו ונתלה מאחורי משאית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חלם!  כמעט אסון עת נראה עובד קבלן מסכן עצמו במהלך נסיעה תוך שאוחז בחלקה האחורי של משאית אשפה, עליה כיתובים של עיריית רחובות. העובד ננזף על ידי מעסיקו והושעה מעבודתו.

בסביבות השעה 10:30(ראשון) נראתה משאית קבלן העירייה נוסעת בדרך יבנה ובחלקה האחורי ליד הדחסן, ניתלה עובד צעיר. אזרחים שהבחינו סימנו לצעיר שזה מסוכן ולא בטיחותי, ללא קסדה ובכלל החוק אינו מותיר נסיעה בכביש מרכזי בעמידה מאחור לאור ריבוי האסונות שאירעו. העובד בחר להתעלם מהערות התושבים ומערכת רחובות ניוז פנתה לעירייה. בעקבות הפניה ננזף הקבלן והעובד פוטר מעבודתו.

במסגרת חוק האריזות, בשיתוף תאגיד המחזור תמיר, ערכה העירייה קמפיין חורף לעידוד יחזור אריזות בעיר רחובות בהשתתפות של מעל ל- 15,000 תושבים מרחבי העיר.

בהודעה לעיתונות לאחר הקמפיין אמר ראש העיר, רחמים מלול: " אנו ממשיכים במהפכת המחזור העירונית ביישום חוק האריזות בשיתוף עם תאגיד המחזור תמיר, במטרה להגן על הסביבה ומשאבי הטבע, לטובת המשך שיפור איכות החיים בעיר. עיריית רחובות שמה דגש על טיפוח חזות העיר וקידום ערכי השמירה על הסביבה. אני פונה אליכם לשתף פעולה ולהירתם לשמירה על איכות החיים וכדור הארץ, להקפיד על ההנחיות ולרוקן את האריזות בטרם השלכתן, פעולה הכרחית להצלחת הליך המחזור".

מעירית רחובות נמסר" מדובר בחברה חיצונית המספקת שירותים לעיריה. עקב חומרת העניין, תלונת התושבת הועברה על ידי האגף לשיפור פני העיר לקבלן לטיפול מיידי. העובד שוחרר לאלתר מתפקידו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *