מבצע חלוקת סלי המזון לעילוי נשמתו של סמ"ר בראל אחיה חדריה שמואלי ז"ל

חדשות רחובות - מבצע חלוקת סלי המזון לעילוי נשמתו של סמ"ר בראל אחיה חדריה שמואלי ז"ל הי"ד הסתיים בהצלחה - רחובות ניוז

מבצע חלוקת סלי המזון לעילוי נשמתו של סמ"ר בראל אחיה חדריה שמואלי ז"ל הי"ד הסתיים בהצלחה

חדשות רחובות – סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל – רחובות ניוז

הסתיים בהצלחה גדולה מבצע חלוקת סלי המזון של האגף לשירותים חברתיים בשיתוף ארגון נחמה לישראל.

בשלושת הימים האחרונים חולקו מעל 1350 סלי מזון למשפחות מתמודדות בעיר רחובות.

מ״מ וסגן ראש העיר מר : ״בשנה המורכבת והמאתגרת שעברה עלינו בעקבות נגיף הקורונה, חשוב יותר מאי פעם לדאוג לאוכלוסיות המוחלשות לקראת ראש השנה״

, מחזיק תיק השירותים המיוחדים: ״בשנים האחרונות אנו עדים לתקופה מאתגרת חברתית וכלכלית, גם השנה המשכנו לדאוג לביטחון התזונתי של תושבי העיר ובפרט לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול שנרתם לעזור בכל עת למערך השירותים החברתיים ורגישות חברתית היא נר לרגליו״.

מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "האגף לשירותים חברתיים נערך באמצעות המחלקה למשאבי קהילה לחלוקת כ- 1,000 חבילות מזון למשפחות נזקקות. בסיוע עמותת נחמה לישראל, גויסו מאות מתנדבים אשר ארזו את המצרכים ושינעו את החבילות לבתי המשפחות. רויטל לוי- מרכזת תחום ההתנדבות באגף, דאגה להובלת מערך החלוקה ביחד עם יוני רוטנברג מארגון "איחוד והצלה" ובסדר מופתי, הצליחו תוך ימים ספורים לסיים מיזם אדיר זה. שמוליק דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים היווה את הכוח המניע לביצוע הפרויקט הנפלא הזה והוא זה שדאג לגיוס החבילות לטובת המשפחות. השילוב המנצח של כל האנשים הנפלאים הללו יחד הוא זה שיוצר את חוסנה החברתי של העיר הנהדרת שלנו ומאפשר כל פעם מחדש לבטא את ערכי הסולידריות והערבות ההדדית".

"מתרגש מאוד ומבקש למסור את תודתנו הגדולה למתנדבים הרבים שהגיעו בימים האחרונים ולקחו סלי מזון רבים למשפחות מתמודדות בעיר. זהו החג הראשון בו אנו מתמודדים עם כמות סלי מזון שכזו ואין ספק כי המבצע הוגדר בהצלחה רבה!"

ראש סניף ברחובות מסר: "אני מודה למתנדבים הרבים מאיחוד הצלה, מתנדבי ארגון ידידים, מתנדבים אזרחים, לבנות אולפנה צביה, לתלמידים מישיבת הדרום שיחד ארזו, סחבו וחילקו סלי מזון מזון למשפחות מתמודדות בעיר רחובות."

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *