מה עשתה אביבית בר זוהר ששמעה אזעקה באמצע סעודת המצווה ומה קרה לקארין ברגינסקי שנכנסה לממ"ד

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

השבוע במנגל: רחמים מלול קורא לאחדות, איפה ערכה אביבית בר זוהר סעודת מצווה תחת אש, מה קרה לקארין ברגינסקי שנכנסה במהירות לחדר המוגן, ואיפה ממליץ רמי מדהלה לאכול ותראו את הרסיס שנפל בחצר ביתו של זהר בלום ובנס לא פגע באיש.

 

 

שני: המון מזל טוב לאיציק זרקו (איציק פירסינג) שחגג 53 אביבים, אישתו שרון זרקו ובנותיהם נאלצו להישאר בבית בגלל המלחמה בחמאס. המון מזל טוב!

 

שלישי: יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, מגיע אל מסעדת שיפודי האחים ברחוב הרצל 132.

מדהלה הודה לבעלים- דניאל וסיפר שהוא מכור לאוכל הטעים שלהם, נבוא לבקר, שיהיה בתאבון.

טל- משלוחים- 089293322

רמי מדהלה בשיפודי האחים

 

שלישי: כוכבת הריאליטי הרחובותית אביבית בר זוהר קיימה הכנסת ספר תורה מרגשת במיוחד לזכר אביה, בתהלוכה הגיעו לכבד חבר המועצה גיא צור ואישתו יעל, הפייטן המשמח יאיר דוד ועוד רבים, אביבית, שהייתה מאוד עסוקה באותם רגעים, נענתה לבקשת פקחי העירייה שביקשו תמונה למזכרת.

בסיום התהלוכה המשיכו המשתתפים למועדון הקמינו שבכניסה לעיר שם נערכה סעודת המצווה, אלא שבדרך, רבים נאלצו לתפוס מחסה בגלל אזעקת צבע אדום שהופעלה.

למרות המצב המתוח, הסעודה נערכה והכל עבר בשלום.

אביבית בר זוהר ופקחי העירייה גיא רוזן ואריאל שרעבי

חמישי: הערכת מצב בחמ"ל העירוני עם מפקד הנפה אל"מ אופיר כהן, חבר המועצה גיא צור מביט בו וכהן מתרגש לראות אותו. כולם מסתכלים על המפגש והם מסבירים " אנחנו חברי ילדות".

גיא צור ואופיר כהן

 

חמישי: סגן ראש העיר הטרי אמיתי כהן, נוסע לחברים בעיר לוד להגיש 40 מנות חמות לתלמידי המכינה.

לסיוע ההדדי הצטרף בנו (בתמונה) וכשחזרו מלוד מסופקים הם ניגשו להודות לאיתן יוחננוף שתרם את המנות.

מעשה אבות סימן לבנים.

סגן ראש העיר אמיתי כהן ובנו  שאוחז בחבילת מזון למשפחות לוד

 

חמישי: מזל טוב לסגן ראש מרחב הסתדרות העובדים רחובות חיים חסקי שחגג 67 אביבים.

בגלל המלחמה החגיגות נדחו, שתזכה לשנה הבאה עד 120 שנה.

חיים חסקי

 

שישי: האפקט הפוליטי יום לאחר הודעת נפתלי בנט שהוא יורד מרעיון ממשלת שינוי, חבר מועצת העיר אביב איטח (ליכוד) המשמש כעוזרו של שר החינוך יואב גלנט, יוצא מהכנסת עם ח"כ אביר קארה (ימינה).

איטח סיפר ששיחת קפה הייתה מתוכננת להם בכל מקרה בשל יחסי החברות, שיהיה.

אביב איטח ואביר קארה

 

שישי: מ"מ מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון וחבר הדירקטוריון יניב עבאדי, התפייסו באווירת המלחמה ויחד יצאו לחלק פיצות לחיילי צה"ל. למי ששכח, עד לא מזמן היו מתחים, אבל השניים השאירו אותם בדרום הארץ.

מ"מ מנכ"ל חוויות גולן ביטון וחבר הדירקטוריון יניב עבאדי

 

 

שישי: רגע לפני שבת, מעלה הראיס, רחמים מלול פוסט מפייס "אני מאחל לכולנו שבת שקטה שבת של ביטחון ואחדות ביחד נעבור גם את זה". בשבת בצהריים עולה פוסט נוסף בדף הפרטי של הראיס מלול ובוא הוא מעדכן את התושבים על הנזקים של המטחים ומזכיר לציבור להישמע להנחיות, לסיכום – פיקוח נפש דוחה שבת.

ראש העיר רחמים מלול

 

שבת: במסגרת מבצע "שומר החומות", הופעלו שתי אזעקות ברחובות ובשפלה, התוצאה- רסיסי טילים נפלו במערב העיר, ובבריכה הפרטית של מ"מ ראש העיר זהר בלום שבשיכון סלע וברחובות.

לכולם שלום.

זהר בלום עם הרסיס שנפל בחצר ביתו

 

שבת: חגיגות בר מצווה לבן של חבר המועצה אסף אל – בר, במהלכה הופעלה אזעקת צבע אדום וכל האורחים נכנסים לממ"ד.

אסף סיכם " כמו שאומרים בר מצווה פצצה".

אסף אל בר ובנו החתן

 

שבת: אזעקות צבע אדום ברחבי העיר רחובות, עיתונאי מערוץ 9 (הערוץ הרוסי) מתקשר לחברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי ומבקש לראיין אותה, קארין, אוחזת את הנייד ביד אחת ותוך כדי נכנסת בהיסטריה לממ"ד,  אך לא זכרה שאין קליטה בממ"ד והשיחה נותקה, לקארין ומשפחתה שלום.

חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי

 

שבת: דובר איחוד הצלה הרחובותי יוני עוזיהו, מוקפץ אל אזור הטיל שנפל ברמת גן וגרם להרג של אזרח, יחד עם חבריו הוא מסייע בחילוץ דיירים.

כל הכבוד!

יוני עוזיהו ברמת גן

 

שבת: חברת המועצה איטל בציר אלשיך חתומה על מסמך קריאה לאזרחים ששולחים פורום אח"מ, בו נמצאים חברי מועצה מכל הארץ. המסמך קורא לכל האזרחים מכל העדות והסוגים לגנות כל אלימות מכל סוג שהיא.

חברת המועצה אטל בציר אלשיך

 

שבת: מזל טוב לילדיהם של רחמים וזהבה מלול שחוגגים יומי הולדת בהפרש של ארבעה ימים. אליצור מלול חגג השבת 35 אביבים, אלדד מלול יחגוג ביום רביבי 46 אביבים.

האחים מלול- משמאל אליצור ומימין אלדד

 

 

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *