מכבי רחובות: ערב נעימי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
צילום: חימי קדוסי מכבי רחובות

מכבי רחובות שגברה הערב על הפועל חיפה 91:105 השיגה ניצחון בית ראשון העונה. כאשר הרכז יובל נעימי בלט עם 29 נקודות ו-11 אסיסטים. 

במכבי רחובות ידעו לפני ההתמודדות מול הפועל חיפה שאם ברצונם להעפיל בתום העונה הסדירה למשחקי הפלייאוף העליון עליהם להתחיל לגרוף ניצחונות וזאת לאור העובדה שהקבוצה נמצאת בחלק התחתון של הטבלה.                                   דקות הפתיחה היו רשומות על שמו של אליאב אוחנון שרשם 8 נקודות אישיות מתוך העשר של קבוצתו. חניכיו של עופר רחימי לא נבהלו מהמארחת והחלו לשחק במתפרצות ולא נתנו לרחובות לנשום ולאט לאט הם החלו לפתוח פער 31:21. אבל ,חיפה סבלה מסגל חסר והאוויר בריאות החל להיגמר לה וכבר ברבע השני רחובות החלה לקזז את ההפרש ודקה למחצית היא כבר עלתה ליתרון 39:41 פער שנשמר עד למחצית 42:43.

דווקא חניכיו של מיקי גורקה עלו למחצית כמו מלוע של תותח וברבע השלישי זה הזכיר לפעמים את רחובות של אשתקד כאשר הלבנים קובעים את ההיתרון הגדול שלהם במשחק 52:73. מה שסייע לרחובות הייתה העובדה ג'פרי אלן ספג את העבירה הרביעית שלו במשחק.

הרבע האחרון היה באותה מגמה כאשר יובל נעימי מציג את משחק השיא שלו מאז נחת במועדון ומסיים את המשחק עם 29 נקודות ו-11 אסיסטים . השמיכה הקצרה הייתה באוחריה של חיפה ועבירה חמישית של אלן הורידה את הרוח מהמפרשים של האדומים שאומנם הורידו את ההפרש לחד ספרתי אך ככל שנקפו הדקות הפער שוב צמח עד לכדי 14 91:105 בסיום.

קלעו לרחובות: נעימי 29 נק, רלפורד 23 נק',אוחנון 20 נק,שמריז 14 נק',וורן 10 נק,איידן 5 נק,פורת 4 נק,

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *